رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن خبر داد: برگزار اردوی آمادگی تیم کاراته مازندران در تنکابن

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن از برگزاری اردوی آمادگی یک‌روزه تیم منتخب کاراته استان برای حضوری مقتدرانه در مسابقات انتخابی تیم ملی در این شهرستان خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت؛ روح‌الله امین‌‎شکوهی گفت: تیم منتخب کاراته استان برای حضوری مقتدرانه در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی در تنکابن اردوی یک‌روزه برگزار […]

1رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن از برگزاری اردوی آمادگی یک‌روزه تیم منتخب کاراته استان برای حضوری مقتدرانه در مسابقات انتخابی تیم ملی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ روح‌الله امین‌‎شکوهی گفت: تیم منتخب کاراته استان برای حضوری مقتدرانه در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی در تنکابن اردوی یک‌روزه برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط مناسب شهرستان تنکابن برای رشته‌های ورزشی رزمی به ویژه کاراته و وجود ورزش‌کاران فراوان و در سطح بالای تکنیکی این رشته به عنوان حریف تمرینی این شهرستان شرایط مطلوبی برای برگزاری این اردو را داشته است و این اردوی یک‌روزه بنابر نظر مربیان تیم استان می‌تواند به این تیم کمک شایانی در کسب موفقیت‌های بیشتر کند.

امین‌شکوهی افزود: جمعه دوم بهمن‌ماه ۴۵ نفر از اعضای تیم کاراته منتخب مازندران و کادر مربی‌گری و فنی و پشتیبانی این تیم در ورزشگاه شهید مهدی‌پور شهر خرم‌آباد تنکابن به مدت یک روز به آماده‌سازی این تیم می‌پردازند.

* برگزاری تورنمنت یک‌روزه فوتسال ۱۰ تا ۱۲ ساله‌‌های تنکابن 

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن گفت: یک دوره تورنمنت دو روزه شهرستانی رشته فوتسال بین تیم‌های مدارس فوتبال و فوتسال شهرستان جمعه پیش‌رو دوم بهمن‌ماه و جمعه هفته آینده ۹ بهمن از ساعت ۹ صبح تا بعد از ظهر در سالن امام رضا(ع) شهر تنکابن برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات برای تشویق هر چه بیشتر سنین پایه و کمک به رشد و توسعه ورزش مهیج و پرطرفدار فوتسال برگزار می‌شود و انتظار ما از شهروندان شهرستان این است تا با حضور در سالن مورد نظر از برگزاری این مسابقات استقبال و موجبات تشویق این نوجوانان را فراهم آورند.

به گزارش فارس، شهرستان تنکابن در کنار برخی شهرها به ویژه تهران، ساوه، کرج، اصفهان و مشهد از جمله شهرهای مطرح در استعدادهای درخشان رشته فوتسال هستند و هم‌اکنون نیز یک تیم تنکابنی در لیگ فوتسال امیدهای کشور حضوری شایسته دارد اما آن‌چه در این بین مانع نمود، معرفی و حضور بهتر فوتسال تنکابن به لیگ‌های مطرح کشوری شده است عدم وجود اسپانسرهای مالی در حمایت برای حضور و تأمین هزینه‌های مورد نیاز آن است که خود به معضلی برای توسعه فوتسال تنکابن تبدیل گشته و بیشتر بازیکنان مطرح این شهرستان مستعد در تیم‌های شهرهای دیگر کشور حضور دارند.

* تنکابن میزبان رقابت پرورش‌اندام غرب مازندران

این مسئول از برگزاری رقابت پرورش‌اندام غرب مازندران به میزبانی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این رقابت‌ها جمعه دوم بهمن‌ماه به مدت یک روز با حضور حدود ۱۰۰ ورزش‌کار رشته پرورش‌اندام به مناسبت گرامی‌داشت دهه‌فجر انقلاب اسلامی است که این رقابت‌ها در تالار والیبال شهرستان و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

شکوهی گفت: با توجه به علاقه نسل جوان به این رشته ورزشی پیش‌بینی می‌شود استقبال خوب و بی‌نظیری از برگزاری رقابت‌های فوق صورت گیرد که خود در حمایت از این ورزش و افزایش رویکرد عمومی به حضور در سالن‌های ورزشی و تشویق ورزش‌کاران موثر خواهد بود.