قهرمان جهان و المپیک در آستانه حذف از بازی‌های ۲۰۱۶ ریو

چهره سرشناس تنیس روی میز چین در آستانه حذف از تیم ملی این کشور در المپیک ۲۰۱۶ ریو قرار دارد.   به گزارش مازند اسپرت ژانگ جیک قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمان رقابت‌های انفرادی ۲۰۱۳ جهان در آستانه حذف از تیم چین قرار دارد. با توجه به قوانین فدراسیون جهانی برای حضور بازیکنان و تیم‌های ملی […]

چهره سرشناس تنیس روی میز چین در آستانه حذف از تیم ملی این کشور در المپیک ۲۰۱۶ ریو قرار دارد.

خبرگزاری فارس: قهرمان جهان و المپیک در آستانه حذف از بازی‌های 2016 ریو

 

به گزارش مازند اسپرت ژانگ جیک قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمان رقابت‌های انفرادی ۲۰۱۳ جهان در آستانه حذف از تیم چین قرار دارد. با توجه به قوانین فدراسیون جهانی برای حضور بازیکنان و تیم‌های ملی کشورهای دنیا در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو، از هر کشور دو بازیکن از رنکینگ جهانی مستقیماً به المپیک راه پیدا می‌کنند و نفر سوم توسط فدراسیون کشورهای واجد شرایط برای حضور در مسابقات تیمی انتخاب می‌شود که ژانگ جیک هم اکنون با اختلاف امتیاز زیادی نسبت به نفرات اول تا سوم جهان که هموطنش هستند در رده چهارم قرار دارد.

ژانگ طی چهار سال گذشته فقط توانسته است در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ و جهانی ۲۰۱۳ موفق عمل کند و در مسابقات دیگر نتایج راضی کننده ای برای چینی به دست نیاورده است؛ این مسئله باعث می‌شود که لیوگولیانگ سرمربی تیم ملی چین نام او را در تیم این کشور در رقابت‌های المپیک قرار ندهد و احتمالاً مالونگ، فان ژندونگ و شوشین ترکیب تیم قهرمان جهان و المپیک را در پیکارهای مهم ریودوژانیرو برزیل تشکیل دهد.

رقابت‌های تنیس روی میز المپیک ۲۰۱۶ برزیل روزهای ۱۶ تا ۲۷ مردادماه سال آینده برگزار می‌شود./فارس