آغاز دور جدید تمرینات کمانداران ریکرو در قشم/حضور در ۳ دیدار برون‌مرزی

ملی‌پوشان ریکرو ایران دور جدید تمرینات خود را از شنبه به میزبانی قشم آغاز می‌کنند.   به گزارش مازند اسپرت تیم ملی ریکرو ایران که خود را برای مسابقات کسب سهمیه آماده می‌کند قرار است دور جدید تمرینات خود را از روز شنبه در قشم آغاز کند. ۶ کماندار مرد و ۵ کماندار زن در این اردو […]

ملی‌پوشان ریکرو ایران دور جدید تمرینات خود را از شنبه به میزبانی قشم آغاز می‌کنند.

خبرگزاری فارس: آغاز دور جدید تمرینات کمانداران ریکرو در قشم/حضور در 3 دیدار برون‌مرزی

 

به گزارش مازند اسپرت تیم ملی ریکرو ایران که خود را برای مسابقات کسب سهمیه آماده می‌کند قرار است دور جدید تمرینات خود را از روز شنبه در قشم آغاز کند.

۶ کماندار مرد و ۵ کماندار زن در این اردو حضور دارند و اواسط اسفندماه قبل از اعزام ملی‌پوشان به کاپ آسیا در تایلند ۴ ورزشکار از هر دو بخش معرفی می‌شوند.

ملی‌پوشان ریکرو ایران قرار است قبل از مسابقات کسب سهمیه در رقابت‌های جهانی مرحله اول و دوم که به میزبانی چین و کلمبیا برگزار می‌شود شرکت کنند. مرحله سوم رقابت‌های جهانی خرداد ماه به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود که سهمیه المپیک نیز در آن توزیع می‌شود.

امید نجاری مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان در این باره به فارس گفت: ما برای کامپوند هم مسابقات مختلفی را در نظر گرفته‌ایم که مهمترین هدف ما شرکت در مسابقات جهانی داخل سالن ترکیه است که از ۱۲ اسفند آغاز می‌شود.

وی درباره نتایج ملی‌پوشان در مسابقات فرانسه، اظهار داشت: ورزشکاران ما برای نخستین بار در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت می‌کردند. در این مسابقات ۳۳۰ ورزشکار حضور داشتند و رقابت‌ها نیز در سطح بالایی برگزار شد./فارس