قهرمان اسکی اتریش بقیه عمر خود را روی صندلی چرخدار می‌نشیند

ملی‌پوش اسکی اتریش در جام جهانی دچار آسیب‌دیدگی شد و این احتمال وجود دارد تا وی بقیه عمر خود را روی صندلی چرخدار بنشیند.   به گزارش مازند اسپرت لوکاس مولر قهرمان ۲۳ ساله اتریش که در جریان جام جهانی اسکی روز پنجشنبه آسیب دید احتمال دارد برای همیشه روی صندلی چرخدار بنشیند. این ورزشکار به دلیل […]

ملی‌پوش اسکی اتریش در جام جهانی دچار آسیب‌دیدگی شد و این احتمال وجود دارد تا وی بقیه عمر خود را روی صندلی چرخدار بنشیند.

خبرگزاری فارس: قهرمان اسکی اتریش بقیه عمر خود را روی صندلی چرخدار می‌نشیند

 

به گزارش مازند اسپرت لوکاس مولر قهرمان ۲۳ ساله اتریش که در جریان جام جهانی اسکی روز پنجشنبه آسیب دید احتمال دارد برای همیشه روی صندلی چرخدار بنشیند. این ورزشکار به دلیل فرود نامناسب و برخورد با زمین به صورت جدی آسیب‌ دید.

بر اساس تازه‌ترین بررسی‌های پزشکی احتمال ضایعه نخاعی وجود دارد و این ورزشکار باید بقیه عمر خود را روی صندلی چرخدار بنشیند. در این ارتباط تیم پزشکی دانشگاه شهر گراتس روز جمعه بیانیه‌ای را صادر کرد مبنی بر اینکه از لوکاس مولر تمام تست‌ها گرفته شده، اما این ورزشکار قادر نیست تا پاهایش را به حرکت درآورد.

بعد از این بیانیه منابع نزدیک به این قهرمان احتمال می‌دهند بعد از اینکه ورزشکار آمریکایی دچار مصدومیت شدید شد، این قهرمان اسکی اتریش هم روی ویلچر بنشیند.

ورنر شوستر سرمربی تیم ملی اسکی ارتیش هم در این باره اظهار داشت: من سالهاست که در زمینه پرش اسکی فعالیت می‌کنم. می‌توانم بگویم حتی به عنوان قهرمان اسکی پرش پا به عرصه گذاشتم، اما می‌بینم که این قهرمان دچار حادثه تلخی شده، چیزی که تاکنون ندیده بودم.

وی افزود: از زمانی که مولر به عنوان اسکی‌باز اتریش در تیم‌های دبیرستانی فعالیت می‌کرد او را می‌شناختم و این حادثه بسیار ناراحت کننده است. آرزو می‌کنم او بهبودی خود را به دست آورد./فارس