وضعیت نامعلوم اردوی برون مرزی احسان حدادی

با وجود گذشت یک ماه هنوز قهرمان پرتاب دیسک ایران موفق به حضور در اردوی آفریقای جنوبی نشده است.   به گزارش مازند اسپرت طبق اظهارات مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی قرار بود یک ماه پیش احسان حدادی و مربی‌اش برای ادامه تمرینات و برپایی اردو راهی آفریقای جنوبی شوند، اما پس از گذشت این مدت هنوز […]

با وجود گذشت یک ماه هنوز قهرمان پرتاب دیسک ایران موفق به حضور در اردوی آفریقای جنوبی نشده است.

خبرگزاری فارس: وضعیت نامعلوم اردوی برون مرزی احسان حدادی

 

به گزارش مازند اسپرت طبق اظهارات مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی قرار بود یک ماه پیش احسان حدادی و مربی‌اش برای ادامه تمرینات و برپایی اردو راهی آفریقای جنوبی شوند، اما پس از گذشت این مدت هنوز این اتفاق نیفتاده است و دلیل اصلی این کار نیز مشخص نشده است.

در ابتدای حضور کیم بوخونسف مربی روسیه‌ای، احسان حدادی اعلام کرد بوخونسف روی برنامه ریزی‌ها بسیار حساس است و اگر وقفه‌ای در تمرینات و اردوها به ناچار روی من فشار می‌آید و تمام خواسته‌ها و دلخوری‌هایش را هم به من می‌گوید.

وی در نشست خبری اش گفته بود: تنها خواسته ما این است که اردوها سر وقت برگزار شود چون یک روز وقفه هم به ضرر ما خواهد بود. بوخونسف هم روی این موضوع تأکید زیادی دارد.

کیهانی بلافاصله پس از انتخابش به عنوان رئیس حمایت ویژه‌ای از حدادی کرد و بوخونسف را بار دیگر در کنار او قرار داد اما مشخص نیست چرا اردوی برون مرزی این ملی پوش پرتاب دیسک تا این حد تاخیر داشته و دلیل مشخصی نیز برای این اتفاق از سوی فدراسیون بیان نمی‌شود.

این روزها گلایه‌ای بوخونسف از این بی برنامگی آغاز شده و باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد./فارس