هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس تساوی پر گل مدعیان/لستر وایت هارت لین را فتح کرد؛تساوی لیورپول و آرسنال در آنفیلد

حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ جزیره بین لیورپول و آرسنال با گلی شاگردان کلوپ در ثانیه‌های پایانی به ثمر رساندند به تساوی خاتمه یافت.   به گزارش مازند اسپرت هفته بیست و یکم لیگ برتر جزیره با برگزار ۷ دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین دیدار شاگردان یورگن کلوپ در ورزشگاه آنفیلد در حالی که […]

حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ جزیره بین لیورپول و آرسنال با گلی شاگردان کلوپ در ثانیه‌های پایانی به ثمر رساندند به تساوی خاتمه یافت.

خبرگزاری فارس: تساوی پر گل مدعیان/لستر وایت هارت لین را فتح کرد؛تساوی لیورپول و آرسنال در آنفیلد

 

به گزارش مازند اسپرت هفته بیست و یکم لیگ برتر جزیره با برگزار ۷ دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین دیدار شاگردان یورگن کلوپ در ورزشگاه آنفیلد در حالی که تا ثانیه‌های پایانی نتیجه را واگذار کرده بودند با گلی که جو آلن در وقت‌های تلف شده به ثمر رساند با تساوی پر گل ۳ بر ۳ خاتمه یافت و لستر که در وایت هارت لین میهمان تاتنهام بود با تک گل هوت به برتری رسید تا با شاگردان ونگر هم‌امتیازی شود.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

لیورپول ۳  – آرسنال ۳

برای لیورپول فیرمینو ۲ گل در دقایق ۱۰ و ۱۹ و جو آلن در دقیقه ۹۰ گلزنی کرد و گل‌های آرسنال را رمزی در دقیقه ۱۴ و ژیرو ۲ گل در دقایق ۲۵ و ۵۵ به ثمر رساند.

چلسی ۲ – وست برومویچ ۲

برای چلسی سزار آسپیلی کوئتا در دقیقه ۲۰ و گرت مک آئولی (گل به خودی) در دقیقه ۷۴ گلزنی کرد و ۲ گل وست‌برم را گاردنر در دقیقه ۳۳ و جیمز مک کلین در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند.

سوانسی صفر – ساندرلند ۴

ساوتهمپتون ۲  – واتفورد صفر

منچسترسیتی صفر – اورتون صفر

تاتنهام صفر – لسترسیتی یک

برای شاگردان رانیری رابرت هوت در دقیقه ۸۳ تک گل بازی را به ثمر رساند.

استوک‌سیتی  3 – نوریچ یک

در جدول لیگ برتر انگلیس آرسنال و لسترسیتی ۴۳ امتیازی و من سیتی ۴۰ امتیازی است./فارس