از دست رفتن ۳ سهمیه المپیک زمستانی نوجوانان

به دلیل برخی مشکلات، تیم ملی ایران در مسابقات المپیک نوجوانان در اسکی یک شرکت‌کننده دارد.   به گزارش مازند اسپرت المپیک زمستانی نوجوانان در حالی از اواخر بهمن‌ماه در نروژ برگزار می‌شود که ایران با یک سهمیه در این مسابقات حضور خواهد داشت این در حالی است که ایران در المپیک قبل ۳ سهمیه داشت. در […]

به دلیل برخی مشکلات، تیم ملی ایران در مسابقات المپیک نوجوانان در اسکی یک شرکت‌کننده دارد.

خبرگزاری فارس: از دست رفتن 3 سهمیه المپیک زمستانی نوجوانان

 

به گزارش مازند اسپرت المپیک زمستانی نوجوانان در حالی از اواخر بهمن‌ماه در نروژ برگزار می‌شود که ایران با یک سهمیه در این مسابقات حضور خواهد داشت این در حالی است که ایران در المپیک قبل ۳ سهمیه داشت.

در حالی نام آوا جوادی در سایت فدراسیون جهانی درج شده که فدراسیون اسکی ایران نام او را در بین ورزشکاران اعزامی خود انتخاب نکرده است. از طرفی اسامی دیگر ورزشکاران که ایران انتخاب کرده بود در فدراسیون جهانی به چشم نمی‌خورد بنابراین ایران نماینده‌ای در بخش دختران در آلپاین ندارد.

در بخش پسران نیز از سه نفری که توسط سایت فدراسیون جهانی واجد شرایط اعلام شده (علیرضا احمدپور، نوری آخوندی، علی عسگری بختیاری) تنها نام علیرضا احمدپور در فدراسیون اسکی ایران آورده شده است. بنابراین او تنها نماینده ایران در نروژ خواهد بود.

در بخش صحرانوردی هم نام یک سهمیه از ایران در فدراسیون جهانی خط خورده شده و در بخش پسران هم ایران سومین تیم رزرو شده است و اگر ۳ تیمی که سهمیه قطعی گرفته‌اند از حضور در این المپیک انصراف دهند امکان شانس اضافه شدن یک سهمیه در صحرانوردی وجود دارد که البته بعید به نظر می‌رسد ۳ کشور انصراف دهند./فارس