مهلت کمیته بازاریابی برای پیشنهاد اسپانسر ۲ روز افزایش یافت

مهلت کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برای پیشنهاد اسپانسر پوشاک تیم ملی ۲ روز افزایش یافت.   به گزارش مازند اسپرت فدراسیون فوتبال چهارشنبه گذشته در خبری که روی سایت خود منتشر کرد اعلام کرد در نظر دارد جهت اسپانسرینگ لباس و تجهیزات ورزشی تیم های ملی از میان شرکت‌های تولیدی و یا توزیع کننده اینگونه اقلام داخلی […]

مهلت کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برای پیشنهاد اسپانسر پوشاک تیم ملی ۲ روز افزایش یافت.

خبرگزاری فارس: مهلت کمیته بازاریابی برای پیشنهاد اسپانسر ۲ روز افزایش یافت

 

به گزارش مازند اسپرت فدراسیون فوتبال چهارشنبه گذشته در خبری که روی سایت خود منتشر کرد اعلام کرد در نظر دارد جهت اسپانسرینگ لباس و تجهیزات ورزشی تیم های ملی از میان شرکت‌های تولیدی و یا توزیع کننده اینگونه اقلام داخلی و یا خارجی، بالاترین پیشنهاد را انتخاب و اقدام به عقد قرارداد کند.

در ادامه این خبر آمده بود: به همین منظور از تمام شرکت‌های تولیدی و یا توزیع کننده اینگونه تجهزیات داخلی و یا خارجی که توانمندی های لازم را در این خصوص داشته باشند، دعوت می شود تا پیشنهادات خود را به شماره نمابر ۴۴۳۱۲۰۶۲ ارسال کنند و یا شخصا به دفتر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران، خیابان سئول جنوبی، کوچه دوازده متری سوم، پلاک ۲/۲ تحویل بدهند.

لازم به ذکر است مدت دریافت پیشنهادات از روز ۱۷ دی تا پایان وقت اداری ۲۵ دیماه ۹۴ خواهد بود. 

فدراسیون فوتبال ایران نسبت بررسی، قبول یا رد پیشنهادات دریافتی مختار است و شرکت در این فراخوان هیچگونه تعهدی برای این فدراسیون ایجاد نمی کند.

به گزارش فارس، امروز در آگهی فدراسیون فوتبال به این منظور آمده است که اسپانسرهای مختلف تا ۲۷ دی ماه فرصت دارند تا پیشنهاد خود را ارائه دهند./فارس