در دیدار هفته هفتم لیگ دسته یک والیبال/ والیبالیست‌های کاله جوان گیلانی هارا با شکست بدرقه کردند

محمودآباد-در دیدار هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور شامگاه چهارشنبه کاله جوان مازندران در محمودآباد با نتیجه سه بر صفر حریف خود سفیر گیلان را از پیش رو برداشت و دست خالی روانه خانه کرد. به گزارش مازند اسپرت؛ هفتمین هفته ودومین دیدار دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور […]

4محمودآباد-در دیدار هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور شامگاه چهارشنبه کاله جوان مازندران در محمودآباد با نتیجه سه بر صفر حریف خود سفیر گیلان را از پیش رو برداشت و دست خالی روانه خانه کرد.

به گزارش مازند اسپرت؛ هفتمین هفته ودومین دیدار دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست کشور شامگاه چهارشنبه با هشت دیدار در استان‌های مختلف برگزار شد.
در گروه نخست این رقابت‌ها کاله جوان مازندران در دیداری نه چندان سنگین میزبان سفیر قم بود که توانست در سه ست متوالی این تیم را شکست دهد.
شاگردان احمد فتاح  سرمربی جوان و جویای نام کاله جوان در سالن ۲ هزار نفری پهلوان حسین توکلی محمودآباد با امتیاز (۲۵ بر۱۸)، (۲۵ بر۲۲ و (۲۵ بر ۱۵) توانستند در سه ست متوالی  پیروز میدان شدند.
امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران  ناظر این  دیدار بوده و علیرضا قریب  و احمد توسن  امر قضاوت را بر عهده داشتند.
تیم کاله جوان مازندران در هفته هشتم در آق قلا به مصاف ترکمن صحرای این شهرمی رود. کاله جوان در دیدار رفت توانسته بود در سه ست  متوالی این  حریف را  شکست دهد.
کاله جوان در جدول گروه چهارم با ۵ برد و یک باخت و با کسب ۱۵  امتیاز موقتا با یک بازی بیشتر در صدر قرار بگیرد.
در دیگر دیدار این هفته تیم ترکمن صحرای آق قلا  میزبان تیم صدر نشین سازمان و عمران شهرداری ساری است.