برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولین در قزوین

سیزدهمین دوره رقابت‌های باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولین به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، مهدی آرمند نیا، رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با حضور ۱۱ تیم در دو گروه ایستاده و نشسته […]

سیزدهمین دوره رقابت‌های باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولین به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولین در قزوین

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، مهدی آرمند نیا، رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با حضور ۱۱ تیم در دو گروه ایستاده و نشسته انجام می شود که به ترتیب در گروه ایستاده ۶ تیم و در گروه نشسته، ۵ تیم اعلام آمادگی کرده اند و رقابت ها در هر ۱۰ کلاس پزشکی انجام می‌شود.

آرمند نیا خاطر نشان کرد: حضور ۱۰۰ بازیکن در این مسابقات آمار بسیار خوبی است و خوشبختانه به نسبت دوره گذشته شاهد افزایش کمی و کیفی نفرات هستیم. ذکر این نکته نیز ضروری است که در مسابقات قهرمانی کشور که تیم ها دستشان برای اعزام ورزشکاران بازتر است، حدود ۲۰۰ ورزشکار شرکت می کنند و در سیزدهمین دوره مسابقات باشگاهی، تقریبا نیمی از ورزشکارانی که در قهرمانی کشور شرکت می کنند، حضور یافته اند.

رئیس انجمن تنیس روی میز افزود: هر کدام از تیم ها مجاز به آوردن ۷ بازیکن بوده اند و ۲ نفر نیز ذخیره در نظر گرفته شده است و ا گر قرار بود که تیم ها را بر اساس دو یا سه بازیکن ببندیم، قطعا شاهد افزایش تعداد آنها بودیم و از یازده تیم بیشتر می شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از پایان مسابقات، مراسم توزیع کاپ و مدال برای دو گروه ایستاده و نشسته به صورت مجزا برگزار می شود و با توجه به اینکه رقابت ها در رده سنی آزاد است، در بخش جوانان جوایز جداگانه در نظر گرفته نشده است.

آرمند نیا اعلام کرد: تیم های تهران، گلستان، کرج، قم، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و همدان در این مسابقات حضور دارند که اسامی حامیان مالی آنها نیز پس از ورود تیم ها اعلام می شود./فارس

ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات، ۱۶ دی ماه وارد محل برگزاری رقابت ها می شوند و مسابقات آنها طی روزهای ۱۷ و ۱۸ به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.