بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان بسیج ورزشکاران مازندران بمناسبت فرا رسیدن نهم دیماه روز بصیرت

بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان بسیج ورزشکاران مازندران بمناسبت فرا رسیدن نهم دیماه روز بصیرت «فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»   حضور عظیم و خروشان مردمى در ۹ دى ۸۸، تجلّى بارزى از هویت و ماهیت انقلاب، یعنى روح دیانت حاکم بر دل‏هاى مردم بود. مقام […]

250383_737بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان بسیج ورزشکاران مازندران بمناسبت فرا رسیدن نهم دیماه روز بصیرت

«فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

 

حضور عظیم و خروشان مردمى در ۹ دى ۸۸، تجلّى بارزى از هویت و ماهیت انقلاب، یعنى روح دیانت حاکم بر دل‏هاى مردم بود.
مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

حماسه عظیم و ماندگار یوم الله ۹ دی تجلی “کل یوم عاشورا “پس از گذشت ۱۴ قرن بود.
روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق و ولایت مدار متجلی شد ، روزی که فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد .
ملت شریف وشهادت طلب ایران اسلامی دریوم الله ۹ دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه یادآوری می کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند ، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد .
آری ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد.
در این میان حادثه بی نظیر و درخشان جاری شدن اقیانوس بی کران مردم بصیر و عاشق در خنثی نمودن جریان فتنه تیر ماه سال ۸۸ بارزترین رشادت ها می باشد و پرداختن به این موضوع و زنده نگهداشتن آن در اذهان مخاطبان باعث ایجاد غرور ملی در مردم می شود.
اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان بسیج ورزشکاران مازندران همپای سایر اقشار انقلابی مردم عزیز ایران اسلامی این روز را به عنوان نماد بصیرت ملت و میثاق امت با ولایت گرامی می دارد و با شعار محوری ۹ دی تجلی ایستادگی در برابر نفوذ آمریکایی با آمادگی کامل و همپای سایر اقشار مردم با حضور آگاهانه و با بصیرت در صحنه های سرنوشت ساز و مهم انقلاب و بالاخص انتخابات اسفند ماه حضور دشمن شکنانه خواهیم داشت و به حول و قوه ی الهی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها خواهیم زد.

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم