هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه مقابل تیم بحران‌زده گوهر کویر زاهدان پیروز شد

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال برابر تیم بحران‌زده گوهر کویر زاهدان به پیروزی رسید.   به گزارش مازند اسپرت ، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه، سیزدهم دی ماه آغاز خواهد شد، اما امروز چهارشنبه، نهم دی ماه زودتر از آغاز رقابت‌ها در هفته چهاردهم، دیداری از هفته […]

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال برابر تیم بحران‌زده گوهر کویر زاهدان به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: شهرداری ارومیه مقابل تیم بحران‌زده گوهر کویر زاهدان پیروز شد

 

به گزارش مازند اسپرت ، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه، سیزدهم دی ماه آغاز خواهد شد، اما امروز چهارشنبه، نهم دی ماه زودتر از آغاز رقابت‌ها در هفته چهاردهم، دیداری از هفته پانزدهم بین تیم‌های شهرداری ارومیه و گوهر کویر زاهدان در سالن غدیر ارومیه برگزار شد.

این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان جهانگیر سید عباسی در تیم شهرداری ارومیه خاتمه پیدا کرد. تیم والیبال گوهر کویر زاهدان که روز یکشنبه، ۶ دی ماه در تبریز و در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف شهرداری این شهر رفت، به علت مشکلات مالی درخواست کرده بود که مقابل شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم قبل از موعد مقرر برگزار شود تا از تبریز راهی ارومیه شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال پس از موافقت باشگاه شهرداری ارومیه، با این درخواست موافقت کرد و دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و گوهر کویر زاهدان ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه در سالن غدیر ارومیه برگزار شد. دیدار رفت این دو تیم در زاهدان با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم شهرداری ارومیه رقم خورده بود.

محمد عشقدوست و بهروز حیدری به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و احمد بندری ناظر این دیدار بود./فارس