تورنمنت چهارجانبه هندبال – لهستان ایران در نخستین گام مغلوب چک شد

تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه مغلوب جمهوری چک شد.   به گزارش مازنداسپرت، تیم ملی هندبال ایران که خود را برای حضوری قدرتمندانه در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا آماده می‌کند  در تورنمنت ۴ جانبه لهستان حضور پیدا کرده است. شاگردان عرفان اسماعیلاگیچ در نخستین گام برابر جمهوری چک قرار گرفتند […]

تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه مغلوب جمهوری چک شد.

خبرگزاری فارس: ایران در نخستین گام مغلوب چک شد

 

به گزارش مازنداسپرت، تیم ملی هندبال ایران که خود را برای حضوری قدرتمندانه در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا آماده می‌کند  در تورنمنت ۴ جانبه لهستان حضور پیدا کرده است.

شاگردان عرفان اسماعیلاگیچ در نخستین گام برابر جمهوری چک قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۳۸ بر ۳۲ به سود جمهوری چک خاتمه پیدا کرد.

تورنمنت چهارجانبه هندبال در لهستان با حضور تیم‌های ایران، لهستان، چک و اوکراین در حال برگزاری است و در این تورنمنت عرفان تصمیم دارد برخی از بازیکنان تازه‌وارد به اردوی تیم ملی را مورد ارزیابی قرار دهد. بعد از این تورنمنت، ملی‌پوشان ایران به آلمان رفته و در ۳ روز حضور در این کشور بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مطرح کشور آلمان مصاف می‌دهند.

تیم ایران ۱۵ دی ماه به ایران برگشته و بعد از دو روز استراحت و در تاریخ ۱۷ دی ماه در تهران و در محل کمپ تیم‌های ملی هندبال حاضر می‌شود و در تاریخ ۲۳ دی ماه جهت شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عازم بحرین می‌شود./فارس