رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت‌وگو با فارس: نامه موافقت سازمان هواپیمایی با انتقالم به وزارت ورزش را ارائه دادم

رئیس جدید فدراسیون تنیس روی میز گفت: نامه موافقت سازمان هواپیمایی برای انتقالم به وزارت ورزش و جوانان را روز گذشته به دفتر سجادی ارائه دادم.   به گزارش مازنداسپرت، وزیر وزش و جوانان امروز در مصاحبه خود در خصوص تاخیر در صدور حکم رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت رئیس جدید ابتدا باید استعفای مکتوب […]

رئیس جدید فدراسیون تنیس روی میز گفت: نامه موافقت سازمان هواپیمایی برای انتقالم به وزارت ورزش و جوانان را روز گذشته به دفتر سجادی ارائه دادم.

خبرگزاری فارس: نامه موافقت سازمان هواپیمایی با انتقالم به وزارت ورزش را ارائه دادم

 

به گزارش مازنداسپرت، وزیر وزش و جوانان امروز در مصاحبه خود در خصوص تاخیر در صدور حکم رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت رئیس جدید ابتدا باید استعفای مکتوب خود از سازمان قبلی را به ما ارائه دهد و پس از آن حکم صادر شود، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

مهرداد علی قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز در این خصوص به فارس گفت: زمانی که برای انتخابات ثبت نام کردم، سازمان هواپیمایی با انتقال و مامور شدن من به وزارت ورزش و جوانان موافقت کرد و روز گذشته نیز نامه‌ای در این زمینه به دفتر نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش و جوانان ارائه دادم و قرار است بعد از تعطیلات نیز جلسه‌ای را با مسئولان وزارتخانه داشته باشم و فکر نمی‌کنم مشکلی برای صدور حکم وجود داشته باشد.

به گزارش فارس، حدود دو ماه از انتخابات فدراسیون تنیس روی میز ‌می‌گذرد، اما هنوز حکم رئیس جدید توسط وزارت ورزش و جوانان صادر نشده است./فارس