پس از حواشی دیدار تیم‌های پیکان و بانک سرمایه ورمیلیو از مهدوی شکایت می‌کند، اما نه در فدراسیون والیبال!

پاسور ایتالیایی تیم والیبال پیکان تصمیم‌ دارد به دلیل حاشیه های به وجود آمده در دیدار تیمش مقابل بانک سرمایه از پاسور حریف شکایت کند.   به گزارش مازند اسپرت هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های ایران یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست روز گذشته یکشنبه با ۶ دیدار در شهرهای تهران، گنبد، اردکان، ارومیه، […]

پاسور ایتالیایی تیم والیبال پیکان تصمیم‌ دارد به دلیل حاشیه های به وجود آمده در دیدار تیمش مقابل بانک سرمایه از پاسور حریف شکایت کند.

خبرگزاری فارس: ورمیلیو از مهدوی شکایت می‌کند، اما نه در فدراسیون والیبال!

 

به گزارش مازند اسپرت هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های ایران یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست روز گذشته یکشنبه با ۶ دیدار در شهرهای تهران، گنبد، اردکان، ارومیه، آمل و تبریز پیگیری شد.

در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران، تیم های پیکان و بانک سرمایه به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه سه بر یک به سود بانک سرمایه به پایان رسید، اما این دیدار با حاشیه هایی از سوی بازیکنان دو تیم همراه شد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، ورمیلیو کاپیتان تیم پیکان تهران و مهدی مهدوی کاپیتان تیم بانک سرمایه به علت رفتار ناشایست پس از این مسابقه تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از حضور در دیدارهای لیگ برتر والیبال محروم می شوند.

مسئولان تیم والیبال پیکان اعلام کرده‌اند که ورمیلیو از اینکه مهدوی با لگد به وی ضربه‌ای زده است بسیار ناراحت شده و تصمیم دارد که این اتفاقا را خارج از والیبال و از طریق مراجع قانونی پیگیری کند./فارس