آغاز تست‌گیری تیم فوتبال ناشنوایان

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: بعد از انجام تست‌گیری از بازیکنانی که به اردو آمده‌اند دو پدیده شناسایی شده‌اند که آینده درخشانی دارند.   به گزارش مازنداسپرت عبدالصمد سالک زمانی، سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان در گفت‌وگویی گفت:، با بیان اینکه تست‌گیری از بازیکنان مستعد از روز گذشته آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد […]

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: بعد از انجام تست‌گیری از بازیکنانی که به اردو آمده‌اند دو پدیده شناسایی شده‌اند که آینده درخشانی دارند.

خبرگزاری فارس: سالک‌زمانی: دو پدیده به فوتبال ایران معرفی خواهیم کرد

 

به گزارش مازنداسپرت عبدالصمد سالک زمانی، سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان در گفت‌وگویی گفت:، با بیان اینکه تست‌گیری از بازیکنان مستعد از روز گذشته آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت،‌گفت: ۲۰۰ بازیکن در این مدت برای حضور در تمرینات به اردو خواهند آمد و عملکرد آنها توسط کادر فنی ارزیابی خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این ۲ روز ۲ بازیکن ۱۷ ساله را کشف و شناسایی کردیم که آینده بسیار درخشانی خواهند داشت و نوید ظهور دو پدیده را در فوتبال ایران به علاقمندان می‌دهند. با توجه به اینکه این دو بازیکن کم‌شنوا هستند و توانایی صحبت کردن را هم دارند می‌توانند در تیم‌های سالم نیز بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان گفت: بعد از غربالگری اولیه ۴۵ بازیکن به اردوی بهمن ماه دعوت می‌شوند و بعد از این اردو،‌ اردوی اصلی با حضور بازیکنان اصلی تیم ملی متشکل از ۳۰ تا ۳۵ بازیکن برای حضور در جام جهانی ایتالیا برگزار خواهد شد./فارس