شاهرخ شهنازی رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن می‌شود

دبیر کمیته ملی المپیک به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن انتخاب می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت پس از تغییر مدیر کل کارخانه ذوب آهن اصفهان تغییرات مدیریتی در باشگاه ذوب آهن محتمل به نظر می‌‌رسید. مهندس صادقی مدیر کارخانه ذوب آهن در سال ۶۹ نیز در این کارخانه مدیر بوده است و به همراه […]

دبیر کمیته ملی المپیک به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن انتخاب می‌شود.

خبرگزاری فارس: شاهرخ شهنازی رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن می‌شود

 

به گزارش مازند اسپرت پس از تغییر مدیر کل کارخانه ذوب آهن اصفهان تغییرات مدیریتی در باشگاه ذوب آهن محتمل به نظر می‌‌رسید. مهندس صادقی مدیر کارخانه ذوب آهن در سال ۶۹ نیز در این کارخانه مدیر بوده است و به همراه شاهرخ شهنازی بنیانگذار باشگاه ورزشی ذوب آهن اصفهان به شکل نوین و امروزی شدند.

به این ترتیب با حضور صادقی در کارخانه ذوب آهن گمانه زنی می‌شد که شاهرخ شهنازی نیز باردیگر به ذوب آهن بازگردد. شهنازی در روز گذشته به اصفهان سفر کرد و بازدیدی از کارخانه ذوب آهن و باشگاه داشت.

از یک منبع آگاه شنیدیم که شاهرخ شهنازی به عنوان رئیس جدید هیات مدیره باشگاه ذوب آهن انتخاب و معرفی خواهد شد. این در حالی است که تلفن همراه شهنازی خاموش است و نتوانستیم با وی در این مورد صحبت کنیم.

در هر صورت با بازگشت شاهرخ شهنازی در باشگاه ذوب آهن شاهد تغییرات مثبت‌ و بزرگ‌تری در باشگاه ذوب آهن خواهیم بود اما بعید است به این زودی تغییراتی در سطح مدیرعامل باشگاه رخ بدهد./فارس