لیگ بسکتبال چین پیروزی یاران حدادی و صمد/ بیجینگ بدون کامرانی باخت

تیم‌های بسکتبال سیچوآن و ژیجیانگ در حضور بازیکنان ایرانی خود در لیگ چین پیروز شدند.     به گزارش مازنداسپرت؛رقابت‌های لیگ بسکتبال چین امروز برگزار شد که تیم ژیجیانگ در حضور ۴۰ دقیقه‌ای صمد نیکخواه بهرامی مقابل جیلین با حساب ۱۱۰ بر ۱۰۰ به برتری رسید. کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان در این بازی ۱۳ امتیاز، […]

تیم‌های بسکتبال سیچوآن و ژیجیانگ در حضور بازیکنان ایرانی خود در لیگ چین پیروز شدند.

خبرگزاری فارس: پیروزی یاران حدادی و صمد/ بیجینگ بدون کامرانی باخت

 

 

به گزارش مازنداسپرت؛رقابت‌های لیگ بسکتبال چین امروز برگزار شد که تیم ژیجیانگ در حضور ۴۰ دقیقه‌ای صمد نیکخواه بهرامی مقابل جیلین با حساب ۱۱۰ بر ۱۰۰ به برتری رسید.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان در این بازی ۱۳ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۶ پاس و یک توپ ربایی داشت و در پیروزی تیمش موثر کار کرد.

*پیروزی سیچوآن با حدادی در وقت‌های اضافه

سیچوآن امروز در حضور حامد حدادی در یک بازی نزدیک ۱۲۳ بر ۱۲۱ مقابل گواندنگ به پیروزی دست یافت. این مسابقه در وقت‌های قانونی ۱۰۶ بر ۱۰۶ مساوی به پایان رسید.

حدادی ۴۳ دقیقه و ۳۶ ثانیه در ترکیب تیمش حضور داشت و در این مدت ۱۳ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۸ پاس و ۳ بلاک شات داشت.

جیان لیان ستاره تیم ملی بسکتبال چین با کسب ۴۱ امتیاز درخشش خوبی برای گواندونگ داشت، اما نتوانست مقابل یاران حدادی به برتری برسد.

*بیجینگ بدون کامرانی باخت

تیم بسکتبال بیجینگ در روزی که مهدی کامرانی را در ترکیب خود نداشت، مقابل شین‌جیانگ ۱۰۹ بر ۹۴ شکست خورد. او به دلیل بیماری در این مسابقه نتوانست به میدان برود./فارس