رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال داوران دیدار نفت و پتروشیمی ضعیف بودند/ نتوانستند نیمکت‌ها را کنترل کنند

رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال گفت: داوران دیدار نفت و پتروشیمی یک مقدار ضعیف بودند که ما این موضوع را به آنها تذکر دادیم.   به گزارش مازند اسپرت؛امیرحسین واحد‌پور در گفت‌وگویی گفت:در مورد اعتراض مسئولان تیم بسکتبال نفت آبادان به داوری دیدار با پتروشیمی اظهار داشت: قضاوت داوران یک مقدار ضعیف بود و ما هم […]

رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال گفت: داوران دیدار نفت و پتروشیمی یک مقدار ضعیف بودند که ما این موضوع را به آنها تذکر دادیم.

خبرگزاری فارس: داوران دیدار نفت و پتروشیمی ضعیف بودند/ نتوانستند نیمکت‌ها را کنترل کنند

 

به گزارش مازند اسپرت؛امیرحسین واحد‌پور در گفت‌وگویی گفت:در مورد اعتراض مسئولان تیم بسکتبال نفت آبادان به داوری دیدار با پتروشیمی اظهار داشت: قضاوت داوران یک مقدار ضعیف بود و ما هم این موضوع را به آنها تذکر دادیم. به هر حال این ضعف‌ها وجود دارد و ما نمی‌توانیم آنها را کتمان کنیم.

وی ادامه داد: مهمترین موضوع عدم کنترل نیمکت‌ها از سوی داوران بود. آنها دراین مورد ضعف داشتند و ما پس از بازبینی فیلم هم متوجه این موضوع شدیم. در بار اول تذکر دادیم و اگر داوران ما تکرار کنند، برخوردهای دیگری با آنها خواهد شد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: وقتی داوران نتوانند نیمکت تیم‌ها را کنترل کنند حواشی آنها به داخل زمین کشیده می‌شود و بازی تحت تاثیر قرار می‌گیرد./فارس