مسئول ورزش جزیره کیش در گفت‌وگو با فارس: تنیس روی‌میز جام فجر در کیش برگزار می‌شود/تکمیل زمین والیبال‌ساحلی تا یک ماه دیگر

مسئول ورزش جزیره کیش از برگزاری قطعی مسابقات جام فجر تنیس روی میز و آماده سازی زمین تور جهانی والیبال ساحلی تا یک ماه آینده خبرداد.   به گزارش مازند اسپرت؛جلالی در گفت‌وگویی گفت:، در مورد اینکه گفته می‌شود شاید مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر در جزیره کیش برگزار نشود، گفت: ما مشکلی برای […]

مسئول ورزش جزیره کیش از برگزاری قطعی مسابقات جام فجر تنیس روی میز و آماده سازی زمین تور جهانی والیبال ساحلی تا یک ماه آینده خبرداد.

خبرگزاری فارس: تنیس روی‌میز جام فجر در کیش برگزار می‌شود/تکمیل زمین والیبال‌ساحلی تا یک ماه دیگر

 

به گزارش مازند اسپرت؛جلالی در گفت‌وگویی گفت:، در مورد اینکه گفته می‌شود شاید مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز جام فجر در جزیره کیش برگزار نشود، گفت: ما مشکلی برای برگزاری این رقابت‌ها نداریم و همکاری‌های لازم وجود دارد. چه سعادتمند در فدراسیون حضور داشته باشد و چه رئیس جدید بیاد ما برای انجام مسابقات در جزیره آماده هستیم.

وی ادامه داد: سالن برگزاری مسابقه شرایط بسیار خوبی دارد و سایر امکانات نیز فراهم است. ما از برگزاری مسابقات استقبال می‌کنیم و فکر می کنم قابت‌های معتبر و خوبی هم باشد.

مسئول ورزش جزیره کیش در خصوص میزبانی از نخستین تور جهانی والیبال ساحلی گفت: تدارکات لازم دیده شده است و قرار است ۳۲ تیم در این مسابقات حضور پیدا کنند. برای هزینه مسابقات هم مشکلی نداریم و در یک ماه آینده زمین برگزاری بازی‌ها آماده خواهد شد.

جلالی در مورد برگزاری اردوی ملی‌پوشان دوومیدانی گفت: ما تمام امکانات را در اختیار ملی پوشان قرار داده‌ایم. تعدادی از آنها از جمله احسان حدادی اردوی‌شان به پایان رسید و یکی دو نفر دیگر تمرین‌شان ادامه دارد.

به گزارش فارس، مسابقات بین‌المللی جام فجر از ۱۲ تا ۱۷ بهمن و نخستین تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از ۲۵ تا ۳۰ بهمن ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد./فارس