جلسه هماهنگی مسابقات بین المللی کیو کوشین کاراته در رامسر برگزار شد+ گزارش تصویری

جلسه هماهنگی مسابقات کاراته گرامیداشت دهه مبارک فجر، جام کنوانسیون تالابها با حضور شیهان سید داود محمدی مسئول سبک کیوکوشین کاراته در ایران و نماینده سازمان جهانی، حسین سروری فرماندار، رامین جنتی رئیس اداره ورزش و جوانان، محسن یوسفی نماینده فرماندار در برگزاری مسابقات، داود یوسفی رئیس هیئت کاراته شهرستان رامسر در محل فرمانداری رامسر […]

2جلسه هماهنگی مسابقات کاراته گرامیداشت دهه مبارک فجر، جام کنوانسیون تالابها با حضور شیهان سید داود محمدی مسئول سبک کیوکوشین کاراته در ایران و نماینده سازمان جهانی، حسین سروری فرماندار، رامین جنتی رئیس اداره ورزش و جوانان، محسن یوسفی نماینده فرماندار در برگزاری مسابقات، داود یوسفی رئیس هیئت کاراته شهرستان رامسر در محل فرمانداری رامسر و اردوگاه هفتم تیر برگزار گردید.

 

به گزارش مازند اسپرت، مسابقات کیوکوشین کاراته بین ایران، تیم منتخب مازندران (رامسر) و بلغارستان در رده نوجوانان و جوانان به مدت دو روز به میزبانی شهرستان رامسر در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نماینده سازمان جهانی کیوکوشین کاراته در ایران اظهار داشت: استان مازندران و به طب شهرستان رامسر میزبان مسابقات کشوری و بین المللی و همچنین در برگزاری سمینار های مختلف داوری و مربیگری برنامه های خوبی را می تواند اجرایی نماید.
شیهان سید داود محمدی گفت: سمینار مربیگری بانوان کیوکوشین کاراته زیر نظر مدرس خارجی که از قهرمان جهان می باشد و همچنین مسابقه بین تیم نماینده ایران، تیم منتخب مازندران ( رامسر ) با  بلغارستان در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات کیوکوشین کاراته در شهرستان رامسر با هماهنگی سازمان کیوکوشین فدراسیون کاراته و وزارت ورزش و جوانان انجام خواهد شد و در این سبک شهرستان رامسر میزبان اولین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته می باشد.

شیهان محمدی با تاکید بر اینکه کوچک ترین مسئله و مشکل در برگزاری مسابقات کیو کوشین کاراته در اعتبار جهانی لطمه خواهد زد گفت: به همین علت باید شرایطی با امکانات خوبی مهیا نمائیم که نگاه و انگیزه نسبت به برگزاری مسابقات از سوی دیگر کشور ها جهت اعزام تیم داشته باشیم که باید برنامه درستی را طرح ریزی نمائیم.

وی در خصوص برنامه های آینده رشته کیو کوشین کاراته اذعان داشت: مسابقات قهرمانی قهرمانان در رده سنی آقایان و اعزام تیم به مسابقات ژاپن در فروردین ۹۵، سمینار مربیگری با حضور مدرس ژاپنی به میزبانی شهرستان رامسر در اردیبهشت ۹۵ و میزبانی مسابقات قاره اروپا در رده های مختلف سنی و برنامه های مشخص شده در تقویم سال ۹۵ قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش رئیس هیئت کاراته شهرستان رامسر شیهان داود یوسفی که فعالیت خوبی در برگزاری و شرکت در مسابقات را دارد نیز به معرفی ایشان بعنوان مسئول امور استان های کیوکوشین کاراته کشور با حکم رسمی که نشان از شایستگی وی دانست تصریح کرد: رشته کیوکوشین کاراته مورد تایید فدراسیون ورزش و جوانان است و از جایگاه بسیار خوبی برخوردار می باشد که مسابقات آن نیز بصورت کاملا رسمی برگزار می گردد.

وی ادامه داد: مسابقات کاراته جهانی که هر چهار سال یکبار به میزبانی ژاپن برگزار می گردد و در یازدهمین دوره تیم ایران اعزام به این مسابقات در ماه گذشته را داشت و هرسال نیز مسابقات جام دوستی در ژاپن در گروه های مختلف سنی برگزار می گردد.

وی با تائید رسمی بودن رشته کیوکوشین کاراته در مسابقات جهانی و بین المللی و مورد تائید هیئت کاراته استان و فدراسیون و سازمان جهانی گفت: مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته در رده های مختلف سنی و سبک های مورد تائید برگزار می گردد و امیدواریم اولین دوره میزبانی با حضور تیم ملی بلغارستان در شهرستان رامسر با همکاری و تلاش رئیس هیئت و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر و مسئولین محترم شهرستانی و استانی نگاه جهانی خوبی را به ثبت برسانیم.

گفتنی است آقای علی سلطانی رئیس هیات کاراته استان مازندران در روز سه شنبه اول دی ۹۴ از تمرینات تیم کاراته شهرستان رامسر به مربیگری شیهان داود یوسفی بازدید و همچنین جهت هماهنگی برگزاری مسابقات در شهرستان حضور پیدا کردند.

 

photo_2015-12-22_11-26-49 photo_2015-12-22_11-27-23 photo_2015-12-22_11-26-55 photo_2015-12-22_11-26-59 photo_2015-12-22_11-27-04 photo_2015-12-22_11-27-09 photo_2015-12-22_11-27-18