حمایت ۳ کاندیدای ریاست فیفا از میزبانی ۲۰۲۲ قطر

دبیرکل پروژه اجرایی جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ اعلام کرد که آنها حمایت ۳ کاندیدای اصلی ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال را دارند.   به گزارش مازنداسپرت ، حسن الذوادی دبیرکل کمیته اجرایی شرکت( المشاریع و الإرث) که اجرای پروژه آماده سازی قطر برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ را بر عهده دارد اظهار داشت که حمایت ۳ کاندیدای اصلی ریاست فیفا را […]

دبیرکل پروژه اجرایی جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ اعلام کرد که آنها حمایت ۳ کاندیدای اصلی ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال را دارند.

خبرگزاری فارس: حمایت ۳ کاندیدای ریاست فیفا از میزبانی ۲۰۲۲ قطر

 

به گزارش مازنداسپرت ، حسن الذوادی دبیرکل کمیته اجرایی شرکت( المشاریع و الإرث) که اجرای پروژه آماده سازی قطر برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ را بر عهده دارد اظهار داشت که حمایت ۳ کاندیدای اصلی ریاست فیفا را دارا است.

دبیرکل شرکت “المشاریع و الإرث” اعلام کرد: جام‌جهانی ۲۰۲۲ در خاورمیانه و در آسیا برگزار می‌شود. این دومین جام‌جهانی در قاره کهن به شمار می‌آید. نخستین جام‌جهانی در غرب آسیا به شمار می‌آید  به همین خاطر برای ما آسیایی‌ها امتیازی خوب به شمار می‌آید.

وی در ادامه گفت: ما حمایت شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، حسین‌بن علی رئیس فدراسیون اردن و اینفانتینو دبیرکل یوفا که ۳ کاندید اصلی برای ریاست فیفا در آینده به شمار می‌آیند را برای میزبانی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ داریم./فارس