خبرهای ضد و نقیض روزنامه‌های قطری از بازیکنان ایرانی کرانچار تنها قربانی الاهلی نیست، جباری در لبه پرتگاه!/ خبری از جدایی منتظری نیست

روزنامه الرایه قطر مدعی شد که وضعیت مجتبی جباری در الاهلی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.   به گزارش مازند اسپرت، این روزها روزنامه‌های قطری خبرهای ضد و نقیضی را درباره‌ بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ ستارگان منتشر می‌کنند. مطبوعات قطر همه درباره رفتن بازیکنان ایرانی از لیگ‌ قطر سخن می‌گویند. اکثر پردازش هایی هم […]

روزنامه الرایه قطر مدعی شد که وضعیت مجتبی جباری در الاهلی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خبرگزاری فارس: کرانچار تنها قربانی الاهلی نیست، جباری در لبه پرتگاه!/ خبری از جدایی منتظری نیست

 

به گزارش مازند اسپرت، این روزها روزنامه‌های قطری خبرهای ضد و نقیضی را درباره‌ بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ ستارگان منتشر می‌کنند. مطبوعات قطر همه درباره رفتن بازیکنان ایرانی از لیگ‌ قطر سخن می‌گویند. اکثر پردازش هایی هم که به بازیکنان ایرانی شده جهتی منفی داشته و باید دید این خبرپراکنی ها در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان درست از آب در می آید یا خیر.

امروز روزنامه الوطن نوشته بود که منتظری مدافع ملی‌پوش کشورمان رفتنش از الاهلی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قطعی شده است. منتظری که اکنون دوران مصدومیت خود را می‌گذارد از بازیکنان کلیدی الاهلی به شمار می‌آید و کمی دور از انتظار است که باشگاه این بازیکن با ارزش را از دست دهد.

خبر رفتن کرانچار سرمربی الاهلی که پیش از هم مطبوعات قطر بر آن دامن زده بودند به احتمال زیاد به وقوع خواهد پیوست زیرا در ۷ هفته گذشته از لیگ، الاهلی طعم پیروزی را نچشیده است و ۳ شکست و ۳ تساوی داشته است و اخراج این مربی دور از انتظار نیست.

با این حال  امروز روزنامه الرایه قطر درباره سرمربی الاهلی نوشت: برکناری کرانچار سرمربی الاهلی به خاطر نتایج ضعیف اخیرش قطعی شده است. در جلسه‌ای که کادرفنی با رئیس باشگاه الاهلی داشته توافقات انجام شده و قرار شده که بعد از دو دیدار آینده الاهلی مقابل الجیش و الوکره کرانچار از تیم کنار برود و جای خود را به مربی جدید بدهد. هنوز نام این سرمربی جدید فاش نشده است.
اما این منیع درباره بازیکنان رفتنی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نوشت: کابنجو به خاطر بازی‌های ضعیفی که از خود به نمایش گذاشته است رفتنش قطعی شده است اما مجتبی جباری که در این فصل به شدت افت کرده است ماندنش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
همچنان که گفته شد این روزنامه حرفی از منتظری در نوشته‌های خود نیاورده است بلکه برعکس نام جباری را در لیست سیاه آورد./فارس