هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال شکست سنگین نفت مقابل پتروشیمی/ شیمیدُر با یار خارجی به سختی قعرنشین را برد

تیم بسکتبال شیمیدُر در هفته سیزدهم لیگ برتر با وجود داشتن بازیکن خارجی به سختی از سد قعرنشین لیگ گذشت.   به گزارش مازند اسپرت، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز در هفته سیزدهم برگزار شد که در نخستین بازی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در سالن اختصاصی خود میزبان شهرداری تبریز بود که موفق شد میهمان خود […]

تیم بسکتبال شیمیدُر در هفته سیزدهم لیگ برتر با وجود داشتن بازیکن خارجی به سختی از سد قعرنشین لیگ گذشت.

خبرگزاری فارس: شکست سنگین نفت مقابل پتروشیمی/ شیمیدُر با یار خارجی به سختی قعرنشین را برد

 

به گزارش مازند اسپرت، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز در هفته سیزدهم برگزار شد که در نخستین بازی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در سالن اختصاصی خود میزبان شهرداری تبریز بود که موفق شد میهمان خود را ۷۰ بر ۵۱ از پیش رو بردارد.

در دیگر دیدار پایتخت شیمیدُر تیم دوم جدول رده‌بندی که به تازگی هم بازیکن کانادایی جذب کرده است در تهران به مصاف نیروی زمینی رفت و در حالی که تا دقایق پایانی از حریفش عقب بود در نهایت موفق شد ۵۸ بر ۵۱ به برتری برسد.

در اصفهان، آینده سازان این شهر میزبان ثامن مشهد بود که ۶۴ بر ۶۲ مغلوب میهمان خود شد.

در حساس ترین بازی هفته پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان در ماهشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۹۳ بر ۹۰ پتروشیمی به پایان رسید تا این تیم همچنان در صدرجدول رده بندی باقی بماند.

محمد جمشیدی در این بازی به دلیل اعتراض به داور دیسکالیفه شد و از بازی بیرون رفت.

جدال نزدیک تیم‌های شهرداری اراک و شهرداری گرگان که در اراک برگزار می‌شود در وقت‌های قانونی با حساب ۷۵ بر ۷۵ مساوی به پایان رسید تا دو تیم برای پیروزی در وقت اضافه تلاش کنند.

در وقت‌های اضافه اراکی‌ها با نتیجه ۹۳ بر ۹۰ به برتری رسیدند./فارس