حضور پرویز هادی در مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور و تماشای رایگان رقابت‌ها

پرویز هادی در رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در تبریز به میدان می‌رود.   به گزارش مازند اسپرتو به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی پهلوانی کشور یادواره مرحوم علیرضا سلیمانی قهرمان جهان و پهلوان کشور، روزهای ۳و ۴ دی ماه در سالن شش هزار نفری شهید پورشریفی تبریز برگزار می شود که پرویز هادی پهلوان […]

پرویز هادی در رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در تبریز به میدان می‌رود.

خبرگزاری فارس: حضور پرویز هادی در مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور و تماشای رایگان رقابت‌ها

 

به گزارش مازند اسپرتو به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی پهلوانی کشور یادواره مرحوم علیرضا سلیمانی قهرمان جهان و پهلوان کشور، روزهای ۳و ۴ دی ماه در سالن شش هزار نفری شهید پورشریفی تبریز برگزار می شود که پرویز هادی پهلوان سال ۹۳ کشور و عضو تیم ملی کشتی آزاد در سنگین وزن نیز قصد دارد در این رقابت‌ها شرکت کند.

وی در این رابطه گفت: شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم در این رقابت‌ها که به میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار می‌شود و در حضور تماشاگران و همشهریان باسمنجی خود این عنوان را تکرار کنم.

همچنین کشتی‌گیرانی مانند جابر صادق‌زاده، پهلوان کشور در سال ۹۱ و عبداله قمی، قهرمان جوانان جهان نیز در این مسابقات به میدان می‌روند.

* تماشای رایگان مسابقات

تماشای رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در تبریز برای علاقمندان به ورزش ملی کشور، رایگان است.

فدراسیون کشتی از مردم کشتی دوست تبریز و استان آذربایجان شرقی برای حضور در سالن این رقابت‌ها که جهت انتخاب پهلوان کشور نیز هست، دعوت می‌کند تا حامیان همیشگی ورزش ملی کشور، مشوق کشتی‌گیران خود باشند./فارس