مراسم افتتاحیه کارگاه منطقه‌ای بین‌المللی روانشناسی ورزشی برگزار شد

مراسم افتتاحیه کارگاه منطقه‌ای بین المللی روانشناسی ورزشی امروز با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد.   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، صبح امروز با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و مدرسین بین المللی مراسم افتتاحیه روانشناسی بین المللی منطقه ای در سالن آمفی تئاتر […]

مراسم افتتاحیه کارگاه منطقه‌ای بین المللی روانشناسی ورزشی امروز با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری فارس: مراسم افتتاحیه کارگاه منطقه‌ای بین‌المللی روانشناسی ورزشی برگزار شد

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، صبح امروز با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و مدرسین بین المللی مراسم افتتاحیه روانشناسی بین المللی منطقه ای در سالن آمفی تئاتر آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به مدعوین و مدرسین بین المللی اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ارتقا سطح دانش روانشناسان ورزشی کشورمان است که در حال حاضر در تیم های مختلف ورزشی کشورمان مشغول به فعالیت هستند و امیدواریم دوره خوبی را پشت سر بگذرانند و بتوانند از مطالب مطرح شده در این دوره در جهت موفقیت ورزش کشورمان در رقابت های بین المللی و داخلی بهره لازم را ببرند.

وی ادامه داد: پروفسور ژانگ رییس انجمن ورزشی روانشناسی آسیا و اقیانوسیه مدرس این دوره است که از بهترین مدرسان روانشناسی ورزشی جهان محسوب می شود و هدف از برگزاری چنین دوره ای به روز شدن دانش روانشناسان ورزشی کشورمان است که با توجه به منطقه ای بودن این کارگاه آموزشی میهمانان خارجی نیز در آن حضور دارند.

در این دوره چهار روزه ۱۵ نفر حضور دارند که ۶ نفر خارجی و ۹ نفر آنها ایرانی هستند که با آخرین متدهای روانشناسی ورزشی آشنایی پیدا می کنند.

در مراسم افتتاحیه محمد کاظم واعظ موسوی رییس بخش روانشناسی ورزش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز حضور داشتند./فارس