علیپور: هدف‌ سپک تاکرای ایران حضور در بازی‌های آسیایی است

نشست مشترک رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی روز یکشنبه در محل این فدراسیون برگزار شد.   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این جلسه با حضور محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، عبدالحلیم بن قادر، سهراب آزاد رئیس انجمن سپک […]

نشست مشترک رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی روز یکشنبه در محل این فدراسیون برگزار شد.

خبرگزاری فارس: علیپور: هدف‌ سپک تاکرای ایران حضور در بازی‌های آسیایی است

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این جلسه با حضور محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، عبدالحلیم بن قادر، سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرای کشور، علی فولادی راد دبیر انجمن، خانم یلدا قاسمی نایب رئیس بانوان انجمن، مهربان دبیر فدراسیون و محمد حسن عالمی مشاور اجرایی فدراسیون برگزار شد.
در ابتدای این نشست محمد علیپور ضمن خوشامدگویی به رئیس کنفدراسیون آسیا و دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا گفت: شما از دوستان قدیمی بنده هستید و نزدیک به ۱۵ سال است که افتخار آشنایی دارم و بواسطه همین رابطه نزدیک بود که توانستیم سپک تاکرا را در ایران راه اندازی کردیم. بدون شک اگر کمک و حمایت‌های شما نبود نمی‌توانستیم این رشته جذاب و مفرح را در کشورمان پایه گذاری کنیم.
رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی اضافه کرد: سپک تاکرا در حال حاضر دارای لیگ‌های معتبر و فعال است که خیلی از رشته های ورزشی در کشور از آن بی بهره هستند و حتی ما مسابقات زیر ۱۸ سال را برگزار کرده‌ایم که این اتفاق برای اولین بار در سطح قاره آسیا عملی شده است در مجموع تلاش می کنیم که جوانهای علاقه مند را به این ورزش سوق دهیم و خوشحالیم که انجمن سپک تاکرا با مدیریت خوب “سهراب آزاد” به یکی از انجمن‌های فعال، اکتیو و با برنامه تبدیل شده است.
علیپور تصریح کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزشی ۳ رشته المپیکی (بیس بال، سافت بال و راگبی) و ۶ رشته که در بازیهای آسایی حضور دارند مثل سپک تاکرا را مدیریت می کند و عملا انجمن‌های ما رقابت تنگاتنگی با هم دارند مثل راگبی که برای اولین بار در مسابقات ورودی المپیک شرکت کرد ولی در این بین سپک تاکرا حرکت روبه جلویی دارد و علاقمندان زیادی را جذب کرده بطوریکه در بخش مردان در ۲۰ استان و در رده بانوان در ۱۵ استان ایران فعال شده است./فارس