آغاز هفته چهارم لیگ برتر تنس روی میز از فردا/ نوشاد مقابل تیم سابق

هفته چهارم لیگ برتر تنس روی میز فردا با دیدار دانشگاه آزاد و رعد پدافند هوایی آغاز می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت هفته چهارم لیگ برتر تنیس روی میز فردا دوشنبه آغاز می‌شود و تیم‌های دانشگاه آزاد و رعد پدافند هوایی ساعت ۱۵ در آکادمی بین المللی تهران به مصاف هم می‌روند. این مسابقه جدال نوشاد […]

هفته چهارم لیگ برتر تنس روی میز فردا با دیدار دانشگاه آزاد و رعد پدافند هوایی آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: آغاز هفته چهارم لیگ برتر تنس روی میز از فردا/ نوشاد مقابل تیم سابق

 

به گزارش مازند اسپرت هفته چهارم لیگ برتر تنیس روی میز فردا دوشنبه آغاز می‌شود و تیم‌های دانشگاه آزاد و رعد پدافند هوایی ساعت ۱۵ در آکادمی بین المللی تهران به مصاف هم می‌روند.

این مسابقه جدال نوشاد با تیم سابق است. نوشاد عالمیان که در حال حاضر سرباز محسوب می‌شود در تیم رعد حضور دارد و فصل گذشته برای دانشگاه آزاد به میدان می‌رفت.

هر دو تیم در حالی گام به جدال تماشایی در شهر آورد تهران می‌گذارند که از بازی‌های قبلی برگزار شده خود یک شکست دارند و امتیازات این بازی برای هر دو تیم که از مهره‌های توانمندی برخوردارند، حساسیت بالایی دارد.

دو بازی دیگر این هفته روزهای سه شنبه و چهارشنبه اول و دوم دی ماه بین پالایش نفت آبادان با شهرداری تبریز و پتروشیمی بندر امام و آینده سازان به میزبانی شهرهای بندر امام و آبادان انجام خواهد شد.

در حال حاضر پتروشیمی بندر امام با کسب ۵ امتیاز از سه بازی در صدر قرار دارد./فارس