سوارز: باید مراقب باشیم دچار افت نشویم

لوئیس سوارز امروز موفق شد با زدن دو گل از سه گل بارسا به ریور، نقش موثری در قهرمانی بارسا در جام جهانی باشگاه ها ایفا کند.   به گزارش “مازنداسپرت“، سوارز در این تورنمنت با ۵ گل موفق شد عنوان آقای گلی را کسب کرده و همچنین بهترین بازیکن فینال نیز برگزیده شود. او […]

لوئیس سوارز امروز موفق شد با زدن دو گل از سه گل بارسا به ریور، نقش موثری در قهرمانی بارسا در جام جهانی باشگاه ها ایفا کند.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، سوارز در این تورنمنت با ۵ گل موفق شد عنوان آقای گلی را کسب کرده و همچنین بهترین بازیکن فینال نیز برگزیده شود. او در انتهای مسابقه به خبرنگاران گفت:” مهم کسب جام و قهرمان شدن بود و من هم سعی داشتم با گلزنی به این امر کمک کنم و از اینکه در چنین ماموریتی موفق بودم احساس خوشحالی دارم.

ریور حریف آسانی نبود ولی موفق شدیم با جنگندگی و فداکاری کل تیم این بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. بازگشت لئو و نیمار در این پیروزی مهم بود هرچند که که کل تیم بازی خوبی ارائه داد. به سبک بازی ریور آشنایی داشتیم و می دانستیم که پرخطا و خشن بازی می کنند اما راه مقابله با این سیستم را بلد بودیم. حالا باید بیشتر مراقب باشیم چون معمولا تیم ها پس از قهرمانی در این تورنمنت دچار افت می شوند. باید به همین روند خوبمان ادامه دهیم.”

 

منبع:ورزش۳