همکاری مشترک فدراسیون ناشنوایان و سازمان آموزش و پرورش استثنایی

جلسه بررسی راه‌کارهای همکاری بین فدراسیون ناشنوایان و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در راستای همکاری‌های متقابل برگزار شد.   به گزارش مازند اسپرت؛ و به نقل از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، در این جلسه علیمرادی ضمن تشکر از همکاری سازمان استثنایی کشور با فدراسیون، هدف از تعامل را کشف استعدادهای ورزشی ناشنوایان در سطح آموزش و […]

جلسه بررسی راه‌کارهای همکاری بین فدراسیون ناشنوایان و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در راستای همکاری‌های متقابل برگزار شد.

خبرگزاری فارس: همکاری مشترک فدراسیون ناشنوایان و سازمان آموزش و پرورش استثنایی

 

به گزارش مازند اسپرت؛ و به نقل از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، در این جلسه علیمرادی ضمن تشکر از همکاری سازمان استثنایی کشور با فدراسیون، هدف از تعامل را کشف استعدادهای ورزشی ناشنوایان در سطح آموزش و پرورش توسط کارشناسان فدراسیون ناشنوایان مطرح نمود و عنوان داشت: در این راستا آموزش و پرورش استثنایی کمک شایانی به این فدراسیون خواهد کرد.

عراقی ضمن استقبال از تمایل فدراسیون ناشنوایان جهت همکاری دو جانبه با آموزش و پرورش استثنایی تمایل آن سازمان را به همکاری‌های بیشتر با فدراسیون عنوان داشت و از تشکیل کارگروه متشکل از کارشناسان دو طرف را برای بررسی دقیق تر خبر داد.

این جلسه با حضور دکتر علیمرادی رئیس فدراسیون، دکتر عظیم عراقی معاونت تشخیص و پشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، سروری مسئول کمیته فنی فدراسیون و تعدادی از کارشناسان فدراسیون و سازمان صبح امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

عراقی پس از جلسه با حضور در اردوی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان از نزدیک با ورزشکاران به گفتگو پرداخت و از وضعیت آنها اطلاع یافت.

* اشتری رئیس هیأت ناشنوایان آذربایجان غربی شد

محمود اشتری با کسب ۱۲ رأی به مدت ۴ سال رئیس هیأت ناشنوایان استان آذربایجان غربی شد.

در مجمع انتخاباتی این هیأت که با حضور مهران تیشه‌گران، دبیر فدراسیون، عبدالله چمن‌گلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین و نماینده مربیان، ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی در محل اداره کل برگزار شد، محمود اشتری با کسب ۱۲ رأی از ۱۳ رأی مأخوذه برای ۴ سال به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان آذربایجان غربی انتخاب شد.

اشتری ۴ ماه به عنوان سرپرست، هیأت ناشنوایان را اداره می‌کرد./فارس