قهرمانی مازندران در والیبال نشسته و برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جانبازان

سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری جانبازان و آمادگی جسمانی قدرتی فرزندان شاهد و ایثارگر از آخر آذر در رامسر برگزار می شود.   به گزارش مازند اسپرت سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری جانبازان و آمادگی جسمانی قدرتی فرزندان شاهد و ایثارگر از ۳۰ اذرماه تا ۴ دی ماه ۹۴ در شهرستان رامسر برگزار می‌شود. […]

سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری جانبازان و آمادگی جسمانی قدرتی فرزندان شاهد و ایثارگر از آخر آذر در رامسر برگزار می شود.

خبرگزاری فارس: قهرمانی مازندران در والیبال نشسته و برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جانبازان

 

به گزارش مازند اسپرت سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری جانبازان و آمادگی جسمانی قدرتی فرزندان شاهد و ایثارگر از ۳۰ اذرماه تا ۴ دی ماه ۹۴ در شهرستان رامسر برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات وزنه‌برداران جانباز در ۸ رده وزنی ۵۹، ۶۵، ۷۲، ۸۰، ۸۸، ۹۷، ۱۰۷ و ۱۰۷+ کیلوگرم و در ۲ گروه جانبازان دارای کلاسبندی پزشکی و جانبازان فاقد کلاسبندی پزشکی به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات آمادگی جسمانی قدرتی فرزندان شاهد و ایثارگر نیز در ۲ رده وزنی تا ۹۰ و مثبت ۹۰ کیلوگرم و در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و فینال برگزار می‌شود که فقط  ورزشکاران برتر هر مرحله به مرحله بعدی راه پیدا می‌کنند.

* قهرمانی مازندران در والیبال نشسته جانبازان

سومین دوره مسابقات والیبال نشسته جانبازان از ۲۳ تا ۲۷ آذرماه با حضور ۲۳ تیم از سراسر کشور در رامسر برگزار شد که در ۸ گروه مرحله مقدماتی را به صورت دوره‌ای برگزار کردن که در پایان تیم‌های گیلان، مازندران، فارس، گلستان، البرز، اصفهان، خراسان رضوی و تهران به مرحله حذفی یا یک چهارم راه یافتند. تیم‌های مازندران، اصفهان، البرز و گلستان با پیروزی مقابل حریفان وارد مرحله نیمه‌نهایی شدند.

در مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های مازندران و اصفهان با پیروزی بر حریفان فینالیست شدند و تیم‌های البرز و گلستان راهی دیدار رده‌بندی شدند.

در دیدار رده‌بندی البرز با غلبه بر گلستان مقام سوم را از آن خود کرد و در فینال نیز مازندران موفق به پیروزی برابر  اصفهان شد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است با برگزاری این دوره از مسابقات در حدود ۹۰۰ نفر از جانبازان در دو مرحله مسابقات استانی و کشوری تحت پوشش قرار گرفتند./فارس