با حکم هیات امنا و انجمن باشگاه مادریدی خنتو رئیس افتخاری باشگاه رئال مادرید شد

اسطوره فوتبال رئال مادرید در حکمی رسمی، ریاست افتخاری این باشگاه را بر عهده گرفت.   به گزارش مازند اسپرت پاکو خنتو اسطوره فوتبال رئال مادرید به عنوان رئیس افتخاری این باشگاه انتخاب و مقرر شد در حد بضاعت خود در جلسات و مراسم این باشگاه حضور داشته باشد. پیش از این رئیس افتخاری باشگاه رئال مادرید […]

اسطوره فوتبال رئال مادرید در حکمی رسمی، ریاست افتخاری این باشگاه را بر عهده گرفت.

خبرگزاری فارس: خنتو رئیس افتخاری باشگاه رئال مادرید شد

 

به گزارش مازند اسپرت پاکو خنتو اسطوره فوتبال رئال مادرید به عنوان رئیس افتخاری این باشگاه انتخاب و مقرر شد در حد بضاعت خود در جلسات و مراسم این باشگاه حضور داشته باشد. پیش از این رئیس افتخاری باشگاه رئال مادرید آلفردو دی استفانوی آرژانتینی – اسپانیایی بود که پس از مرگش این پست به احترام وی به کسی واگذار نشد. خانواده دی استفانو اما هفته گذشته در نامه‌ای از فلورنتینو پرس خواستند تا ریاست افتخاری باشگاه را معرفی کند.

پاکو، کسی که ۶ قهرمانی اروپا را با رئال مادرید افسانه ای بدست آورده است، اکنون از سلامتی کامل برخوردار نیست و باید در طول سال ساعاتی را به استراحت بپردازد اما در حد توانش در جلسات باشگاه حاضر خواهد شد.

او همراه با رئال مادرید، ۱۲ عنوان لالیگا, ۲ جام حذفی, ۱ جام بین قاره ای و ۲ لیگ کاپ به دست آورد. همچنین جلوتر از پائولو مالدینی (۵عدد) رکورد دار تعداد قهرمانی در اروپا با ” ۶ قهرمانی ” هست.

/فارس