لیگ بسکتبال چین یاران حدادی پیروز جدال با تیم کامرانی/ ایرانی‌ها خوش درخشیدند

تیم بسکتبال سیچوآن که حدادی را در اختیار دارد در رقابت‌های امروز لیگ چین مقابل یاران کامرانی به برتری رسید.   به گزارش مازند اسپرت در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین عصر امروز تیم‌های سیچوآن و بیجینک بیکنگ که حامد حدادی و مهدی کامرانی بازیکنان ایرانی را در ترکیب خود دارند مقابل هم به میدان رفتند که […]

تیم بسکتبال سیچوآن که حدادی را در اختیار دارد در رقابت‌های امروز لیگ چین مقابل یاران کامرانی به برتری رسید.

خبرگزاری فارس: یاران حدادی پیروز جدال با تیم کامرانی/ ایرانی‌ها خوش درخشیدند

 

به گزارش مازند اسپرت در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین عصر امروز تیم‌های سیچوآن و بیجینک بیکنگ که حامد حدادی و مهدی کامرانی بازیکنان ایرانی را در ترکیب خود دارند مقابل هم به میدان رفتند که این مسابقه با پیروزی ۱۱۶ بر ۱۰۷ یاران حدادی در تیم سیچوآن به پایان رسید.

در این مسابقه حامد حدادی در ۴۶ دقیقه‌ای که در میدان حضور داشت ۳۲ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۶ پاس، یک توپ‌ربایی داشت و به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

در سوی دیگر میدان مهدی کامرانی با ۴۵ دقیقه حضور در ترکیب تیمش، ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس و یک توپ‌ربایی داشت و او هم پرامتیازترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

در دیگر بازی امروز تیم ژی‌چیانک که صمد نیکخواه بهرامی را ۳۰ دقیقه در ترکیب خود می‌دید مقابل کینگ‌دائو با حساب ۱۱۸ بر ۱۱۶ به پیروزی رسید.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در این بازی ۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۶ پاس و یک توپ‌ربایی داشت./فارس