متین بابل بدون باخت قهرمان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور شد

متین بابل بدون باخت قهرمان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور شد. به گزارش مازند اسپرت ؛ متین بابل تیم اول جدول امروز درحالی به مصاف مهمان خود شهرداری رشت رفت که تا قبل از این مسابقه با ۴ بازی بدون باخت صاحب ۱۲ امتیاز بوده و نزدیک ترین تعقیب کننده آن شهرداری […]

متین بابل بدون باخت قهرمان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور شد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ متین بابل تیم اول جدول امروز درحالی به مصاف مهمان خود شهرداری رشت رفت که تا قبل از این مسابقه با ۴ بازی بدون باخت صاحب ۱۲ امتیاز بوده و نزدیک ترین تعقیب کننده آن شهرداری رشت با ۸ امتیاز در رتبه دوم قرار داشت.

شهریار رضایی سرمربی جوان تیم متین بابل به همراه دستیارش علی مرادی نشان داد بعد از چند سال سابقه حضور در تیم های پایه کار کردن با این رده را به خوبی یاد گرفته و میتواند تیمش را به عنوان قهرمانی برساند.

در نیمه اول این بازی که شاگردان شهریار رضایی برتری خود را بر حریف گیلانی دیکته کرده بودند در دقیقه ۳۵ بازی صاحب یک پنالتی شدند که این پنالتی توسط کاپیتان خود محمد حسین محمدیان به گل اول بازی دست یافته و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان شهریار رضایی بازی را متفاوت آغاز کرده و با نمایش یک بازی ساده و روان توسط بازیکن خود آرش علیزاده به گل دوم و سوم دست یافتند تا در ادامه این بازی با نتیجه ۳ بر ۰ به سود حریف بابلی به اتمام برسد.

با این نتیجه تیم متین بابل با ۵ بازی بددن باخت و ۱۵ امتیاز قهرمان نیم فصل اول مسابقات شده و تیم شهرداری رشت با ۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

 

photo 2015 12 18 09 00 38