انتقام کلودیو رانیری از ژوزه مورینیو (عکس)

۱۱ سال قبل، رومن آبراموویچ برای به خدمت گرفتن ژوزه مورینیو، کلودیو رانیری را اخراج کرد اما روز گذشته مورینیو از چلسی اخراج شد؛آن هم بعد از شکست مقابل رانیری. به گزارش مازند اسپرت: هرچند مورینیو و رانیری به تازگی آشتی کرده بودند و حتی مربی ایتالیایی عکس آقای خاص را به همراه عکس سایر […]

۱۱ سال قبل، رومن آبراموویچ برای به خدمت گرفتن ژوزه مورینیو، کلودیو رانیری را اخراج کرد اما روز گذشته مورینیو از چلسی اخراج شد؛آن هم بعد از شکست مقابل رانیری.

به گزارش مازند اسپرت: هرچند مورینیو و رانیری به تازگی آشتی کرده بودند و حتی مربی ایتالیایی عکس آقای خاص را به همراه عکس سایر مربیان لیگ برتر در اتاق کارش داشت، اما آنها در بیشتر سال های ۱۱ سال اخیر با هم اختلاف داشتند.
در زمان حضور همزمان شان در فوتبال ایتالیا، مورینیو حتی یک بار در اظهارنظری تند، اعلام کرده بود که رانیری او را به یاد کتاب “تهوع” ژان پل سارتر می اندازد.
در این فصل، زمزمه اخراج مورینیو از چلسی از هفته ها پیش به گوش می رسید اما به نظر می رسد سرنوشت قرار بود اینطور رقم بخورد؛ اخراج بعد از شکست مقابل رانیری. آنها پس از ۱۱ سال بی حساب شده اند.

منبع:ورزش سه