رقابت سریعترین دونده جهان در سالگرد مسابقات المپیک لندن

قهرمان جامائیکایی دوومیدانی جهان از حضور خود در سالگرد مسابقات المپیک لندن پیش از بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت برگزار کنندگان دو و میدانی لندن حضور اوسین بولت، قهرمان شش دوره المپیک برای سالگرد مسابقات المپیک لندن در سال آینده را که یکی از بزرگترین رویدادهای دو و میدانی جهان […]

قهرمان جامائیکایی دوومیدانی جهان از حضور خود در سالگرد مسابقات المپیک لندن پیش از بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ خبر داد.

خبرگزاری فارس: رقابت سریعترین دونده جهان در سالگرد مسابقات المپیک لندن

 

به گزارش مازند اسپرت برگزار کنندگان دو و میدانی لندن حضور اوسین بولت، قهرمان شش دوره المپیک برای سالگرد مسابقات المپیک لندن در سال آینده را که یکی از بزرگترین رویدادهای دو و میدانی جهان است، تائید کردند.

سریع ترین دونده جهان در مسابقات لیگ الماس لندن که در ۲۲ و ۲۳ ژوئیه (۳۱ تیر و اول مرداد ۹۵) و پیش از بازی‌های ریو برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

این دونده جامائیکایی اعلام کرده است، خوشحالم که دوباره در استادیوم المپیک لندن خواهم دوید. می‌دانم که هواداران دوومیدانی دانش عمیقی در این ورزش دارند و فضای بزرگی را مثل همیشه فراهم می‌کنند.

وی افزود: ابتدا در گرند پریکس ۲۰۰۵ لندن شرکت کردم و این نهمین رقابت من در این شهر خواهد بود. جامائیکایی‌های زیادی در لندن زندگی می‌کنند و من همیشه مورد حمایت آنها هستم.

رئیس هیات مدیره دوومیدانی انگلیس نیز گفت: اوسین بولت ورزشکار جهانی است. این یکی از آخرین فرصت‌ها برای خانواده‌ها است که برای تماشای مسابقه وی حضور داشته باشند.

سالگرد مسابقات المپیک لندن یکی از بهترین رویدادهای ورزشی در لندن است و امسال نیز با نزدیک تر شدن به المیپک ریو جذابیت خاصی خواهد داشت.

بولت جامائیکایی نخستین دونده‌ای است که در دو دوره پیاپی المپیک در هر سه ماده دو سرعت (۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر و ۴ در ۱۰۰ متر) صاحب مدال طلا شد و نامزد دریافت جایزه بزرگ بهترین دونده سرعت در میان رقبایش شد./فارس