با اعلام وزارت ورزش و جوانان تمام فعالیت‌های فیتنس در کشور زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی است

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که تمام فعالیت‌های فیتنس در کشور زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی است و هیچ فدراسیون دیگری حق فعالیت در این رشته ورزشی را ندارد.   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‎های همگانی، با اعلام غلامرضا شعبانی بهار، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تمام […]

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که تمام فعالیت‌های فیتنس در کشور زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی است و هیچ فدراسیون دیگری حق فعالیت در این رشته ورزشی را ندارد.

خبرگزاری فارس: تمام فعالیت‌های فیتنس در کشور زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی است

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‎های همگانی، با اعلام غلامرضا شعبانی بهار، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تمام فعالیت‎های رشته ورزشی«فیتنس» کماکان بر عهده فدراسیون ورزش های همگانی خواهد بود.

بر همین اساس مسولیت برگزاری تمام امور مربوطه اعم از دورهای آموزشی، داوری، مربیگری، توجیهی و… این رشته بر عهده فدراسیون ورزش‌های همگانی است.

مطابق اعلام معاونت توسعه ورزش همگانی، هیچ فدراسیون و بخش دیگری حق فعالیت و برگزاری دوره‎های این رشته ورزشی را ندارد و تنها متولی فیتنس در کشور فدراسیون ورزش‌های همگانی است.

همچنین با توجه به پایان دوره اول ریاست فدراسیون داژبال آسیا که مسئولیت آن را کامارا از فیلیپین برعهده داشت، انتخابات ۴ سال دوم، در تاریخ ۳۰ آذرماه با نظارت انجمن جهانی داژبال برگزار خواهد شد.

در این انتخابات، با توجه به ارائه سوابق ورزشی و مدیریتی که از سوی نامزدها در ماه گذشته به انجمن جهانی داژبال ارسال شده، سه نفر از افراد بعنوان کاندیدای ریاست فدراسیون داژبال آسیا برگزیده شدند که در تاریخ ۳۰ آذرماه یک نفر به عنوان رئیس و دو نفر بعنوان نایب رئیس انتخاب خواهند شد.

تان از سنگاپور، وایت از استرالیا و رضا خوش سرور از ایران سه نامزدی هستند که سایر کشورهای آسیایی می‎بایست در تاریخ ۳۰ آذرماه به آنها رای دهند.

رضا خوش سرور هم اکنون مسئولیت دبیرکل کنفدراسیون داژبال غرب آسیا و عضویت در هیات رئیسه داژبال آسیا را عهده دار است./فارس