هفته دوازدهم لیگ‌برتر بسکتبال صدرنشین جنوبی در جهنم شمالی به میدان می‌رود

در حساس ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال پتروشیمی صدرنشین در گرگان میزبان شهرداری این شهر است.   به گزارش مازند اسپرت، هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه ۲۶ آذر برگزار می‌شود و پایتخت و سالن آزادی میزبان دو بازی از ۵ بازی خواهد بود. شیمیدُر که در هفته یازدهم شکست سنگینی را از […]

در حساس ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال پتروشیمی صدرنشین در گرگان میزبان شهرداری این شهر است.

خبرگزاری فارس: صدرنشین جنوبی در جهنم شمالی به میدان می‌رود

 

به گزارش مازند اسپرت، هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه ۲۶ آذر برگزار می‌شود و پایتخت و سالن آزادی میزبان دو بازی از ۵ بازی خواهد بود.

شیمیدُر که در هفته یازدهم شکست سنگینی را از پتروشیمی خورده بود در سالن آزادی میزبان آینده سازان است. اصفهانی‌ها هم با کسب دومین برد خود در هفته قبل می‌توانند حریف سختی برای تیم تازه وارد تهرانی باشند.

در دیگر بازی این سالن نیروی زمینی میزبان شاگردان سید مصطفی هاشمی در تیم دانشگاه آزاد است.

اما در حساس‌ترین بازی هفته پتروشیمی صدرنشین در گرگان میهمان شهرداری این شهر است. گرگانی‌ها بازی سنگینی را با دانشگاه آزاد در هفته یازدهم پشت سرگذاشتند و در وقت‌های اضافه مغلوب این تیم شدند و برخلاف آنها پتروشیمی در یک بازی راحت با ۳۰ امتیاز اختلاف از سد شیمیدُر گذشت.

با توجه به حضور پرشور تماشاگران گرگانی و جهنمی که برای حریفان راه می‌اندازند، جدال آنها با صدرنشین باید شاهد بازی حساسی در شمال کشور باشیم.

جدال نفت آبادان و شهرداری اراک هم با توجه به شرایط دو تیم در جدول حساسیت بالایی خواهد داشت. هر دو تیم با داشتن دو خارجی و بازیکنان ملی‌پوش نتایج خوبی را در این فصل کسب کرده‌اند.

در دیگر بازی این هفته شهرداری تبریز در خانه میزبان ثامن مشهد است. تبریزی‌ها در هفته گذشته نتوانستند به دلیل صادر نشدن کارت بازی از یار نیجریه‌ای خود استفاده کنند.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

شیمیدُر تهران – آینده سازان اصفهان (ساعت ۱۶سالن آزادی)

شهرداری گرگان – پتروشیمی (ساعت ۱۶ گرگان)

نفت آبادان – شهرداری اراک (ساعت ۱۶ آبادان)

شهرداری تبریز – ثامن مشهد (ساعت ۱۶ تبریز)

نیروی زمینی – دانشگاه آزاد (ساعت ۱۸سالن آزادی)

جدول رده بندی:

۱- پتروشیمی بندرامام
۲- پالایش نفت آبادان ۲۰ امتیاز
۳- شیمیدُر تهران ۱۹ امتیاز
۴- شهرداری اراک ۱۸ امتیاز
۵- دانشگاه آزاد ۱۷ امتیاز
۶- شهرداری گرگان ۱۷ امتیاز
۷- ثامن مشهد ۱۵ امتیاز
۸- شهرداری تبریز ۱۳ امتیاز
۹- آینده سازان میهن ۱۳ امتیاز
۱۰- نیروی زمینی ۱۳ امتیاز

/فارس