عنایتی: بدشانس نبودیم ذوب را می‌بردیم

رضا عنایتی کاپیتان سیاه جامگان معتقد است اگر بدشانسی دست از سر این تیم بر می‌داشت ذوب را با اختلاف بدرقه می‌کردند.         عنایتی به خبرنگار “مازنداسپرت“، گفت: تقریباً یک نیم‌فصل از لیگ می‌گذرد و فکر می‌کنم تا امروز هیچ تیمی در لیگ نتوانسته بود به اندازه ما ذوب‌آهن را تحت‌فشار قرار […]

رضا عنایتی کاپیتان سیاه جامگان معتقد است اگر بدشانسی دست از سر این تیم بر می‌داشت ذوب را با اختلاف بدرقه می‌کردند.

 

 

 

 

عنایتی به خبرنگار “مازنداسپرت“، گفت: تقریباً یک نیم‌فصل از لیگ می‌گذرد و فکر می‌کنم تا امروز هیچ تیمی در لیگ نتوانسته بود به اندازه ما ذوب‌آهن را تحت‌فشار قرار دهد. سیاه‌جامگان ثابت کرد که اگر بخواهد می‌تواند بهترین تیم‌ها را هم به چالش بکشد.

او ادامه داد: متاسفانه گل ذوب هم روی خطا به ثمر رسید. پاس گل ذوب را حمام در شرایطی به حسن زاده داد که برای زده ضربه سر روی کمر رضا شربتی بازیکن ما پرید و با این کار یک خطای مسلم انجام داد و من تعجب می‌کنم که داور بازی که قضاوت به این خوبی انجام داد این صحنه را نداد و اشتباه فاحش ذوبی‌ها را خطا نگرفت.

وی افزود: درست است که ما موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی بیشتر موقعیت‌های بازیکنان ما در چارچوب دروازه نبود که بخواهیم عملکرد مظاهری را مورد برسی قرار دهیم و به نظر من اینکه می‌گویند او بهترین بازیکن زمین در این بازی بود، درست نیست.

عنایتی در مورد نتیجه نگرفتن سیاه‌جامگان گفت: بدون تردید از بدشانسی که بگذریم. استرس حضور در ته جدول و نتیجه‌گیری باعث شده بود تا بازیکنان ما تمرکز خوبی در بازی نداشته باشند. ولی با این احوال فکر می‌کنم اگر روی شانس بودیم می‌توانستیم یک نتیجه عجیب مقابل ذوب رقم بزنیم.

کاپیتان سیاه‌جامگان در مورد درگیری لفظی با قاسم حدادی فر و پادرمیانی رجب‌زاده، افزود: در فوتبال و بازی این‌گونه تنش‌ها طبیعی است. اگر نه که قاسم حدادی فر و رجب‌زاده هر دو از دوستان من هستند. قاسم هم از لحاظ اخلاقی و هم فوتبال جزو بازیکنان خوب لیگ است. در زمین مسابقه هر بازیکنی برای موفقیت تیم خودش تلاش می‌کند، من تمام سعی‌ام را کردم که سیاه‌جامگان برنده شود. حدادی فر هم تمام تلاشش را کرد که ذوب پیروز زمین باشد. اما بعد از بازی من به سمن قاسم رفتم او را بغل کردم و برد ذوب را به او تبریک گفتم. مهم این است که خارج از مستطیل سبز ما با هم دوست هستیم.

عنایتی که اولین دفعه در دوران فوتبالی‌اش در تیم ته جدولی بازی می‌کند، در این مورد گفت: من همیشه در تیم‌های اول تا پنجم لیگ بازی کردم و حضورم در تیم سیاه جامگان و ته جدولی بودن این تیم خیلی برایم سخت است. شما اشاره کردید به تجربه جدید ولی فکر می‌کنم این تجربه برای تجربیات خوب استفاده می‌شود و این تجربه برای من خیلی سخت است و از اینکه تیم ما نتیجه نمی‌گیرد خیلی عصبانی هستم ولی فوتبال حرفه‌ای است و یک فوتبالیست باید بداند که فوتبال حرفه‌ای فراز و نشیب زیاد دارد.

او در پایان گفت: من مطمئن هستم که آقای کاظمی با جاه‌طلبی که در مربیگری دارد و انگیزه بالایی که دارد می‌تواند با جذب بازیکن در نیم‌فصل شرایط سیاه‌جامگان را متحول کند. اگر به لیگ هم نگاه کنید تا امروز که ۱۴ هفته از لیگ می‌گذرد ما حتی اگر هم بازی را واگذار کردیم با نتیجه یک بر صفر بوده است. پس یک چنین تیمی جای جبران دارد و من با شناختی که از آقای کاظمی دارم می‌دانم ما در نیم‌فصل دوم، نتیجه می‌گیریم.

منبع:ورزش۳