هفته یازدهم لیگ برتر والیبال ارومیه در حسرت پیروزی بر پیکان ماند/ شاگردان اکبری قهرمان نیم‌فصل شدند

در آخرین دیدار هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم پیکان توانست شهرداری ارومیه را شکست دهد و قهرمان نیم‌فصل شود.   به گزارش مازند اسپرت ؛، پرونده نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با پیروزی پیکان برابر شهرداری ارومیه بسته شد تا به این ترتیب شاگردان پیمان اکبری قهرمان نیم‌فصل اول رقابت‌ها […]

در آخرین دیدار هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم پیکان توانست شهرداری ارومیه را شکست دهد و قهرمان نیم‌فصل شود.

خبرگزاری فارس: ارومیه در حسرت پیروزی بر پیکان ماند/ شاگردان اکبری قهرمان نیم‌فصل شدند

 

به گزارش مازند اسپرت ؛، پرونده نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با پیروزی پیکان برابر شهرداری ارومیه بسته شد تا به این ترتیب شاگردان پیمان اکبری قهرمان نیم‌فصل اول رقابت‌ها لق بگیرند. در آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر والیبال تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود پیکانی‌ها خاتمه پیدا کرد تا خودروسازان قهرمان نیم‌فصل اول شوند.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی که فینال فصل گذشته را به تیم پیکان واگذار کرده بودند و در این مسابقه برای انتقام‌گیری وارد زمین شده بودند با تلاش فراوان در ۳ ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶ ، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.

در دیگر دیدار هفته یازدهم تیم والیبال متین صالحین ورامین توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد آلومینیوم المهدی بندرعباس عبور کند.

در این مسابقه شاگردان محمد ترکاشوند ست‌های دوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۵ و ۱۵ بر ۱۲ به سود خود رقم بزنند اما ست‌های اول و سوم را به ترتیب با امتیازهای ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۲۱ به میزبان خود واگذار کردند.

بدین ترتیب تیم والیبال پیکان با ۱۰ پیروزی و یک شکست در جایگاه اول قرار گرفت و پس از آن شهرداری ارومیه با ۹ پیروزی و ۲ شکست جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.

تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال ۱۰ روز استراحت خواهند کرد و پس از آن نیم‌فصل دوم مسابقات پیگیری خواهد شد./فارس