هفته یازدهم لیگ برتر والیبال برتری بانک سرمایه مقابل بازرگانی جواهری گنبد

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با پیروزی بانک سرمایه مقابل نماینده گنبد آغاز شد.   به گزارش مازند اسپرت ، هفته یازدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال امروز، یکشنبه ۲۲ آذرماه با یک دیدار در خانه والیبال تهران آغاز شد که طی آن تیم‌های بانک سرمایه و بازرگانی جواهری گنبد برابر هم […]

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با پیروزی بانک سرمایه مقابل نماینده گنبد آغاز شد.

خبرگزاری فارس: برتری بانک سرمایه مقابل بازرگانی جواهری گنبد

 

به گزارش مازند اسپرت ، هفته یازدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال امروز، یکشنبه ۲۲ آذرماه با یک دیدار در خانه والیبال تهران آغاز شد که طی آن تیم‌های بانک سرمایه و بازرگانی جواهری گنبد برابر هم قرار گرفتند.

در نخستین مسابقه هفته پایانی دور رفت، بانک سرمایه از ساعت ۱۴ در خانه والیبال تهران میزبان بازرگانی جواهری گنبد بود که توانست با حساب ٣ بر یک و با امتیازهای ٢٥ بر ١٧، ٢٥ بر ٢٢، ٢٣ بر ٢٥ و ٢٥ بر ٢١ میهمان خود را شکست دهد.

شاگردان مصطفی کارخانه، سرمربی بانک سرمایه با وجود پیروزی در این بازی امیدی به قهرمانی در نیم فصل ندارند، اما برای کسب رتبه دوم جدول باید امید به شکست پیکان برابر شهرداری ارومیه داشته باشند.

بعد از این مسابقه تیم‌های سایپا و کاله آمل در تهران برابر هم قرار خواهند گرفت، اما سایر بازی‌های هفته یازدهم از ساعت ١٧ در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. آخرین بازی این هفته را تیم‌های پیکان و شهرداری ارومیه از ساعت ١٨ برگزار خواهند کرد تا تکلیف قهرمان نیم فصل مشخص شود./فارس