گارسیا: عملکرد بهتری در CL خواهیم داشت

رودی گارسیا، سرمربی آ.اس رم عنوان کرد که تیمش در ادامه چمپیونزلیگ عملکرد بهتری خواهد داشت.   به گزارش مازند اسپرت:رم شب گذشته با تساوی بدون گل مقابل باته متوقف شد ولی با توجه به تساوی بارسا و لورکوزن، این گرگ‌ها بودند که راهی دور بعد رقابت‌ها شدند و لورکوزن حذف شد. گارسیا عنوان کرد […]

رودی گارسیا، سرمربی آ.اس رم عنوان کرد که تیمش در ادامه چمپیونزلیگ عملکرد بهتری خواهد داشت.

 

به گزارش مازند اسپرت:رم شب گذشته با تساوی بدون گل مقابل باته متوقف شد ولی با توجه به تساوی بارسا و لورکوزن، این گرگ‌ها بودند که راهی دور بعد رقابت‌ها شدند و لورکوزن حذف شد. گارسیا عنوان کرد که از عملکرد تیمش رد این بازی راضی نبوده و در ادامه آنها بهتر خواهند بود.
او گفت:” مشخصا می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و واکنش‌های شزنی واقعا به موقع بودند و ما را نجات دادند. اینکه ما در این شرایط و با این جو منفی صعود کردیم، یک پیام بزرگ را می‌فرستد. این نشان می‌دهد که ما به اندازه ای تلاش کردیم که بتوانیم از گروهی صعود کنیم که دیگر تیم‌هایش شانس داشتند. می‌توانستیم بهتر کار کنیم ولی تیمی با ۲۴ شوت به دروازه حریف، عملکرد بدی نداشته است. لیست بازیکنان مصدوم را ندارم ولی اگر به نیمکت نگاه کنید می‌بینید که هیچ جایگزینی در خط حمله  نداریم. ادین ژکو مصدوم بود و نتوانستم او را تعویض کنم. به روندمان ادامه دادیم و شنیدیم که لورکوزن پیروز نشده بنابراین به اولین هدف فصل رسیدیم. خیلی خیلی خوشحالیم، مخصوصا اینکه در ماه فوریه قدرتمند تر خواهیم بود و فرم بهتری خواهیم داشت.”
 

ورزش سه