مصدومیت دوباره مسی مقابل لورکوزن

لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا روز گذشته با درد از ناحیه همسترینگ پای چپش بازی را به پایان رساند تا هواداران بارسلونا بار دیگر خطر از دست دادن ستاره ی تیمشان را حس کنند.   به گزارش مازند اسپرت:مسی که مقابل والنسیا ۹۰ دقیقه بازی کرده بود و شب گذشته دومین بازی پیاپی اش را […]

لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا روز گذشته با درد از ناحیه همسترینگ پای چپش بازی را به پایان رساند تا هواداران بارسلونا بار دیگر خطر از دست دادن ستاره ی تیمشان را حس کنند.

 

به گزارش مازند اسپرت:مسی که مقابل والنسیا ۹۰ دقیقه بازی کرده بود و شب گذشته دومین بازی پیاپی اش را انجام می‌داد، موفق شد در دقیقه ۲۰ تک گل تیمش را به ثمر برساند. این در حالی بود که بسیاری از ستاره های بارسا توسط انریکه استراحت داده شدند  و مسی تنها عضو MSN بود که در زمین حاضر بود.
با این حال،  او در پایان بازی با درد از ناحیه همسترینگ زمین را ترک کرد و روزنامه موندو دپورتیوو نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شد که ستاره آرژانتینی بار دیگر مصدوم شده است.
با این حال، بارسا هفته ی دیگر برای پیش فصل به ژاپن سفر خواهد کرد و مسی فرصت ریکاوری مناسبی در تعطیلات زمستانی در صورت جدی بودن مصدومیت خواهد داشت.

ورزش سه