جهانبخش با آلکمار راهی باسک شد

ملی پوش ایرانی آلکمار در لیست ۲۰ مسافر این تیم برای سفر به ایالت باسک قرار گرفت. به گزارش مازند اسپرت: آلکمار که از گردونه رقابت های یورو لیگ حذف شده است فردا شب در جدالی تشریفاتی در هفته پایانی مرحله گروهی یورو لیگ در شهر بیلبائو باید مقابل آتلتیک صف ارایی کند از همین […]

ملی پوش ایرانی آلکمار در لیست ۲۰ مسافر این تیم برای سفر به ایالت باسک قرار گرفت.

به گزارش مازند اسپرت: آلکمار که از گردونه رقابت های یورو لیگ حذف شده است فردا شب در جدالی تشریفاتی در هفته پایانی مرحله گروهی یورو لیگ در شهر بیلبائو باید مقابل آتلتیک صف ارایی کند از همین رو کاروان این تیم صبح امروز با ۲۰ بازیکن راهی ایالت باسک شد تا خود را برای این مصاف آماده کند. ون دن بروم سرمربی آلکمار علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی را نیز در بین مسافران قرار داد تا این بازیکن از شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش برخوردار باشد.

نکته جالب این که سایت آلکمار با انتشار فهرست ۲۰ نفره تیم برای مصاف با آتلتیک بیلبائو نوشت:« سرمربی تیم به خاطر مصدومان پرشمار تصمیم گرفت از بازیکنان جوان در بین مسافران خود سود ببرد تا آلکمار با پایین ترین میانگین سنی در هفته پایانی یورولیگ به مصاف صدرنشین گروه برود».

آلکمار با شکست مقابل پارتیزان بلگراد در بازی قبلی عملا از گردونه رقابت ها حذف شد تا جهانبخش در اولین حضور اروپایی تجربه شیرینی به دست نیاورد گرچه این رقابت ها می تواند در آینده به ستاره جوان ایرانی کمک های شایانی بکند.  

منبع:ؤرزش سه