مربی استقلال اهواز در اعتراض به محرومیت علی حنطه: آقای حسن زاده! حکم خدا را بدرستی اجرا کنید

  مربی استقلال اهواز نسبت به حکم کمیته انضباطی درباره علی حنطه عکس العمل نشان داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ مهدی امیری سوادکوهی مربی استقلال اهواز در واکنش به رأی کمیته انضباطی نسبت به محرومیت علی حنطه در گفتگو با خبرنگاران گفت: متأسفانه رأی کمیته انضباطی نسبت به سرمربی استقلال اهواز یک طرفه و […]

 

مربی استقلال اهواز نسبت به حکم کمیته انضباطی درباره علی حنطه عکس العمل نشان داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ مهدی امیری سوادکوهی مربی استقلال اهواز در واکنش به رأی کمیته انضباطی نسبت به محرومیت علی حنطه در گفتگو با خبرنگاران گفت: متأسفانه رأی کمیته انضباطی نسبت به سرمربی استقلال اهواز یک طرفه و ناعادلانه بوده و با این نوع قضاوت نمی توان ضعف شدید داوری در فوتبال ایران را توجیه کرد.

امیری سوادکوهی با ابراز تأسف از رأی یک طرفه کمیته انضباطی علیه علی حنطه بدون آنکه او بتواند از خود دفاع کند ،  خطاب به رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: آقای حسن زاده! شما قاضی القضات فوتبال ایران هستید، ایکاش حکم خدا را بدرستی اجرا می کردید و یک طرفه قضاوت نمی فرمودید.

مربی استقلال اهواز در ادامه تأکید کرد: من آن زمان کنار علی حنطه بودم و خدا را شاهد می گیرم که حنطه هیچ گونه اهانتی به داور نکرد حتى به داوردست نزدو تنها به داورگفت: اگربه نا حق  بازی راسوت زدی تو را به حضرت عباس واگذار می کنم.

اقاى كرمانشاهى مسلمان تهمت نميزند،شك نكن دراين دنياپاسخگوباشيد.

امیری سوادکوهی در پایان گفت: حق کشی ها در فوتبال ایران تبدیل به یک بدعت شده است و باید برای آن داوری که بخاطر دو روز دنیا ، آخرت خود را از دست می دهد تأسف خورد.