هفته سوم رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور/ پیروزی ارزشمند متین بابل برابر حریف پر ستاره + سایر نتایج

لیگ برتر نونهالان کشور عصر امروز ( جمعه ۱۳ آذر ) برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته سوم رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور عصر امروز ( جمعه ۱۳ آذر ) در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نمایندگان استان مازندران به مصاف حریفانشان رفتند . در یکی […]

4لیگ برتر نونهالان کشور عصر امروز ( جمعه ۱۳ آذر ) برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته سوم رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور عصر امروز ( جمعه ۱۳ آذر ) در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نمایندگان استان مازندران به مصاف حریفانشان رفتند .

در یکی از این دیدار ها شاگردان شهریار رضایی که تا به اینجای کار در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار دارند ، در دیداری جذاب و تماشایی به مصاف مقاومت تهرانی رفتند که با ۵ ملی پوش در برابر نماینده مازندران قرار میگرفت که در پایان مازندرانی ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱ حریف خود را شکست دهند تا همچنان در صدر جدول رده بندی قرار داشته باشند .

 

تیم هدف بابلسر دیگر نماینده استان مازندران در این هفته برابر نماینده آق قلا قرار گرفت که در پایان این دیدار با نتیجه پرگل ۴ بر ۱ مغلوب حریف خود شد . همچنین تیم فوتبال شهدای قائمشهر در برابر شهرداری رشت با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد و تیم پدیده ساری نیز در برابر حریف خود در حالی که با یک گل عقب بود در نهایت در دقایق پایانی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و با تساوی یک یک بازی را به پایان برساند .