لیگ برتر نوجوانان کشور / پیروزی نمایندگان مازندران برابر نمایندگان مشهد

لیگ برتر نوجوانان کشور عصر امروز ( پنجشنبه ۱۲ آذر ) در شهرهای مختلف کشور برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ لیگ برتر نوجوانان کشور عصر امروز ( پنجشنبه ۱۲ آذر ) در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نمایندگان مازندران به مصاف حریفانشان رفتند . در یکی از […]

4لیگ برتر نوجوانان کشور عصر امروز ( پنجشنبه ۱۲ آذر ) در شهرهای مختلف کشور برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ لیگ برتر نوجوانان کشور عصر امروز ( پنجشنبه ۱۲ آذر ) در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نمایندگان مازندران به مصاف حریفانشان رفتند .

در یکی از این دیدار ها تیم فوتبال نوجوانان متین بابل به مصاف تیم فوتبال استعداد نسل جوان مشهد رفت که در پایان این نوجوانان بابلی بودند که موفق شدند حریف مشهدی خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهند و سه امیتاز این دیدار را از آن خود کنند .

 

تیم فوتبال پدیده ساری هم که این هفته به مصاف عقاب بندر ترکمن رفته بود، در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا ساروی ها هم سه امتیاز این هفته را کسب کرده باشند .

 

دیگر نماینده استان مازندران ، تیم فوتبال دانش فریدونکنار در این هفته به مصاف پدیده مشهد رفت . در این دیدار فریدونکناری ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر حریف مشهدی خود را شکست دهند تا هر سه نماینده مازندران در این هفته به برتری دست پیدا کرده باشند .