آلگری: با یووه قرارداد دارم و به منچسترفکر نمیکنم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، جدیدترین گزینه ای است که نامش برای جانشینی لوئیس فان خال در منچستریونایتد مطرح شده است.   به گزارش “مازنداسپرت“، آلگری تابستان ۲۰۱۴ هدایت یوونتوس را بر عهده گرفت و در اولین سال حضورش در این تیم موفق شد یوونتوس را به دو قهرمانی سری آ و نیز کوپا ایتالیا برساند. […]

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، جدیدترین گزینه ای است که نامش برای جانشینی لوئیس فان خال در منچستریونایتد مطرح شده است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، آلگری تابستان ۲۰۱۴ هدایت یوونتوس را بر عهده گرفت و در اولین سال حضورش در این تیم موفق شد یوونتوس را به دو قهرمانی سری آ و نیز کوپا ایتالیا برساند. در رسانه های انگلیسی از او به عنوان مربی احتمالی منچستریونایتد نام برده شده است با این حال او در نشست خبری امروز خود، این شایعات را رد کرد.

آلگری به خبرنگاران گفت:” من روی رسیدن به اهدافم در یوونتوس متمرکز هستم نه شایعات علاقه باشگاه منچستریونایتد به من. تا سال ۲۰۱۷ با یووه قرارداد دارم و به این شایعات فکر نمی کنم. از حضور در یوونتوس خوشحالم و تمام تمرکزم روی این است که بتوانیم به تمام اهدافمان در فصل جاری برسیم که قهرمانی دوباره در سری آ و کوپا ایتالیاست.

ماه بعد، فصل نقل و انتقالات زمستانی است که در آن، بازیکنان از تیمی به تیم دیگر می روند و به ندرت جابجایی مربیان اتفاق می افتد. من فقط به این فکر می کنم که چگونه بتوانم یووه را دوباره به صدر جدول برگردانم و نه هیچ چیز دیگری.”

 

منبع:ورزش۳