مهر غیرقابل فروش بارسلونا روی مثلثMSN(عکس)

مازند اسپرت ؛ رقبای بارسلونا برای تضعیف این تیم و گرفتن زهر کشنده فاز تهاجمی آبی اناری ها، قصد به خدمت گرفتن مهاجمان غیرقابل مهارش را دارند. به گزارش مازند اسپرت ؛ مسی، سوارز و نیمار، مثلث مشهور به MSN، خطرناک ترین و غیرقابل مهارترین مهاجمان حال حاضر دنیا هستند و بارسلونا به داشتن چنین […]

مازند اسپرت ؛ رقبای بارسلونا برای تضعیف این تیم و گرفتن زهر کشنده فاز تهاجمی آبی اناری ها، قصد به خدمت گرفتن مهاجمان غیرقابل مهارش را دارند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ مسی، سوارز و نیمار، مثلث مشهور به MSN، خطرناک ترین و غیرقابل مهارترین مهاجمان حال حاضر دنیا هستند و بارسلونا به داشتن چنین ستارگانی می بالد. نشریه” دیاریو اسپورت” امروز تیتر یک خود را به تلاش رقبای بارسلونا در اسپانیا و اروپا برای به سرقت بردن مهاجمان این تیم اختصاص داده و عنوان کرده است که بارسلونا مهر غیرقابل فروش روی مثلث MSN خود زده است.

پاری سن ژرمن و سیتی خواهان جذب مسی هستند و رئال و منچستریونایتد نیز نیمار را می خواهند. بارسلونا برای دور نگاه داشتن سوارز از تیررس رقبا، رقم فسخ قرارداد او را ۲۰۰ میلیون یورو درنظر گرفته است. رقم فسخ قرارداد مسی و نیمار نیز ۲۵۰ و ۱۹۰ میلیون یورو است که در صورت تمدید قرارداد نیمار، این رقم احتمالا افزایش نیز خواهد یافت.