جام حذفی اسپانیا – یک شانزدهم نهایی/ گری نویل قدم اول را خوب برداشت

تیم فوتبال والنسیا در اولین بازی به مربیگری نویل در جام حذفی به پیروزی رسید.   به گزارش مازند اسپرت ؛ در ادامه بازی‌های دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا تیم فوتبال والنسیا در خانه باراکالدو میهمان بود و موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. کانسلو ۱۹ […]

تیم فوتبال والنسیا در اولین بازی به مربیگری نویل در جام حذفی به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: گری نویل قدم اول را خوب برداشت

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ در ادامه بازی‌های دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا تیم فوتبال والنسیا در خانه باراکالدو میهمان بود و موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. کانسلو ۱۹ و گایا ۶۵ و پارخو ۹۱ برای خفاشان دره والنسیا موفق به گلزنی شدند. هر چند گری نویل به تازگی با والنسیا قرارداد بسته و نمی‌شود این پیروزی را به او و اندیشه‌هایش نسبت داد اما در هر حال شوک مثبتی که به تیم داده شده بود، خروجی مثبتی هم داشت.

در سایر بازی‌ها، سلتاویگو در خانه آلمریا به پیروزی ۳ بر یک رسید. بتیس موفق شد یا دو گل از سد خیخون بگذرد. دپورتیوولاکرونیا میزبان خود، لاگوسترا را با نتیجه دو بر یک شکست داد و رایو وایکانو با نتیجه دو بر صفر برابر ختافه، تیم سوم مادرید به پیروزی رسید.

بنا به دستور فدراسیون فوتبال اسپانیا بازی های این مرحله که به صورت رفت و برگشت هستند، بلافاصله و بدون وقفه وارد دور برگشت شده و به زودی تکلیف ۱۶ تیم راه یافته (بارسلونا با پیروزی برابر ویانونسه صعود کرد) روشن خواهد شد.